Tijdelijk internet in Zuid Afrika

Pagina: 1
Acties:

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:47
Voor een klant zoek ik een oplossing zodat hij tijdens zijn vakantie in Zuid-Afrika kan internetten.

Ik heb verschillende oplossingen bekeken maar die zijn allemaal voor een periode van minimaal 1 jaar. Aan gezien de klant maar twee weken weg gaat is dit een beetje overdreven. mci.nl lijkt een mooie oplossing maar helaas zijn zij vandaag niet te bereiken.

Dialup naar een provider hier in nl. is ook niet mogelijk, de providers waar ik contact mee heb gehad laten internationaal inbellen niet toe.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Ze hebben daar ook internet-café's? ;)

Als dat niks is, is een internationaal data-abonnement (gprs en/of umts) mogelijk een optie, als dat in Zuid-Afrika mogelijk en betaalbaar is :)

LinkedIn
Instagram

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Solcon ondersteunt internationaal bellen.
Neem het goedkoopste abbo van een euro of 45 per jaar en je kan bijna overal ter werled internetten met ze via de telefoonlijn of via je je mobiel.
Dan kan je er in de toekomst ook gebruik van maken.
www.solcon.nl

Mijn vader gebruikt het ook regelmatig voor zijn werk en het werk perfect.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Een hotel uitzoeken waar ze (bijvoorbeeld) WiFi aanbieden of een data-poort op de kamer is geen optie ?

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:47
Er is GPRS beschikbaar in Zuid-Afrika, Vodafone heeft hier in ieder geval eeen roaming overeenkomst mee. Of er ook netwerk beschikbaar is op de exacte locatie waar je klant heengaat weet ik niet, maar dat kan opgezocht worden neem ik aan.

Verwijderd

Al gedacht aan een Compuserve abootje ? Kun je overal lokaal mee inbellen..

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:47
Ik heb net een CompuServe abbo afgesloten.
Bij hun kan het wel per maand in internationaal tegen lokaal inbel tarief.

Het enige nadeel is dat je een toeslag kan krijgen, dat verschilt per plaats waar je inbeld. Het kan ook zijn dat je geen toeslag krijgt.
Pagina: 1