Batterij piep uitzetten compaq presario 700

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
Als mijn batterij op is begint m'n lappy te piepen, het vervelende is alleen dat de eerste 20 minuten op de batterij van 100% naar 0% lopen en daarna nog een 3 kwartier op 0% bij die 0% begint ie te piepen

-Heb al geprobeerd om de batterij helemaal op en te ontladen maar de teller blijft verkeerd staan.
-bios heeft ook geen instellings mogelijkheden
-En ik heb de twee bekende patches van compaq al geinstalleerd.

Oke, het zou mooi wezen als iemand nog wist hoe ik zonder nieuw aanschaf m'n batterij weer juist krijg.

Maar zoizo zou ik het prettig vinden dat ik de batterij piep uit kan zetten. De piep kan ik met de volume toetsen harder en zachter zetten dus het is ook niet een "soort pc-speaker"

I reject your reality and substitute my own!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Compaq heeft een mooi programma om jouw accu te calibreren.

http://h18007.www1.hp.com...da/us/download/16637.html

Als het goed is zal deze ook werken voor jouw notebook.
Weet het alleen niet zeker, maar met dit programma kan je je accu calibreren, zodat hij de hoogstwaarschijnlijk weer de goede waardes aangeeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
:P ik heb gisteren zeker 3 uren gegoogled, en heel got uit gepluisd en ben dit tooltje nergens tegen gekomen ! _/-\o_ mijn dank is groot!!!

je weet mijn probleem, zou het hier mee opgelost zijn ?

oja,, Kan je dan evenzogoed toch nog die rot piep uitzetten ?

[ Voor 14% gewijzigd door mkanon op 25-03-2005 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
Vorkie schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 09:24:
Compaq heeft een mooi programma om jouw accu te calibreren.

http://h18007.www1.hp.com...da/us/download/16637.html

Als het goed is zal deze ook werken voor jouw notebook.
Weet het alleen niet zeker, maar met dit programma kan je je accu calibreren, zodat hij de hoogstwaarschijnlijk weer de goede waardes aangeeft :)
Oke, ik heb het programma gedownload en wilde installeren, begint hij plots te zeuren dat ik niet genoeg rechten heb (beheerders rechten) ik de boel uitpluizen... als ik opstart in veiligemodus dan komt er de administrator login bij... ok weer proberen ..maar helaas zelfde melding !!! kan iemand vertellen waarom ik op m'n eigen computer in administrator zelfs geen beheerders rechten heb ?