With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Jij denkt dat er een standaard prijs is?wat kost een laptop reparatie gemiddeld?
Je hebt geen garantie meer?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Rare is dat als hij een tijdje uitstaat, hij het wel weer even lijkt te doen. Een minuut of 2, maar dan weer die memory error en is er een uurtje of 2 niets mee aan te vangen. Lijkt dus op het moederbord naar de haaien
[ Voor 74% gewijzigd door Cyberpope op 25-03-2005 00:00 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Complete wazighied... Hij doet het nu al weer 2 uur perfect, na een nachtje rust (en alles eruit... accu, hd, cd-rom, ect)
En je laptop naar dell sturen gaat je minimaal 400 euro kosten.
Maar hoe dan ook ben je altijd zo rond de 150 euro kwijt.
Ik doe inhouse laptop reperatie. En het is gewoon vaak veel en moeilijk werk.
Dus die 150 euro is best redelijk.
Dat dell er dan vaak 400+ voor vraagt is iets heel anders, maar het goedkoopste is even je geheugen testen met memtest86 (hij boot nu toch?)
Memtest86 moet ik eerst op cd zetten of niet.. Mmmmm. Nou ja, dat moet dan maar.
Enne het moest op een cd omdat mijn laptop geen floppy heeft. En hij kan niet booten van USB
[ Voor 19% gewijzigd door Cyberpope op 25-03-2005 10:48 ]
maar 8 cyclussen zegt nog niet zoveel.
Trouwens, je moet geen andere devices aansluiten als je memtest draait.
en beter kun je de test ook maar draaien met 1 geheugen module per keer.
Dan zie je veel sneller of hij stuk is of niet
Nee, snap ik. Maar mijn PPC stond nog aangesloten om op te laden via de USB poort. Die haalde ik los, alleen deed dat nadat ik memtest had opgestart. Dat ging dus niet.RS_003 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:09:
oke.
maar 8 cyclussen zegt nog niet zoveel.
Trouwens, je moet geen andere devices aansluiten als je memtest draait.
en beter kun je de test ook maar draaien met 1 geheugen module per keer.
Dan zie je veel sneller of hij stuk is of niet
En ik weet dat 8 rondjes nog niet zo veel zegt, maar heb hem op dit moment even nodig. Dus werk ik er gewoon op (en zonder problemen tot nu toe). Zal hem vannacht de hele nacht op testen zetten.