[javascript]Script wordt niet weergegeven in Firefox

Pagina: 1
Acties:

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 19:28
Misschien zit de oplossing in een klein hoekje en ben ik weer de n44b, maar ik loop al uren te zoeken (in de search, google etc) maar kan geen antwoord vinden.

Ik heb dus een javascriptje (een berichtenbalkje) die je dmv het volgende script op je pagina kunt zetten:
JavaScript:
1
2
3
4
5
<script language="javascript" type="text/javascript">
if(document.all){
document.write('<scr'+'ipt language="javascript" type="text/javascript" src="http://www.con-nect.nl/ticker.php?ID=22546"></scr'+'ipt>');
}
</script>

In IE laat hij de "berichtenbalk" netjes zien maar in Firefox zie ik helemaal niks. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij de berichtenbalk ook netjes in Firefox laat zien?

[ Voor 12% gewijzigd door OneUp op 24-03-2005 22:17 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-05 19:05
document.all is een IE only uitvinding...

probeer eens document.getElementById :D

En het is onmogelijk dat dat niet in een search te vinden is

• OneUp
Nu heb ik dat veranderd maar hij geeft hem helemaal krom weer, kan ik dat zelf aanpassen? of lukt dat gewoon niet?

Ik bedoel is het scriptje dus niet gewoon puur voor IE en kan hij nooit goed worden in FF?

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:35

crisp

Devver

Pixelated

Haal gewoon die hele afvraging eromheen weg; ik zie geen reden waarom het dan niet zou werken...

Intentionally left blank

• OneUp
Krijg het niet voor elkaar, hij geeft wel wat meer weer. Maar nog niet op de goede manier, ook is de font-size veel kleiner :?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat staat er dan in ticker.php. Wat gebruik je voor de ticker? Ik denk niet dat het probleem bij je 1 regelige javascript ligt.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:35

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat het probleem ligt in het feit dat het script dat geladen wordt van http://www.con-nect.nl/ticker.php?ID=22546 niet voorzien is van het juiste mime-type

edit: niet helemaal dus; het voornaamste struikelpunt zit 'm in de backticks in de code die dat script gegenereerd wat natuurlijk gewoon quotes zouden moeten zijn...

[ Voor 35% gewijzigd door crisp op 24-03-2005 23:02 ]

Intentionally left blank

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Inderdaad. In firefox krijg ik dit te zien:

code:
1
2
3
function functienaam() { document.write('

'); document.write('  Plaats bericht'); }functienaam();

Even een juiste header toevoegen en <html><head> codes enzovoorts.
Pagina: 1