Misschien zit de oplossing in een klein hoekje en ben ik weer de n44b, maar ik loop al uren te zoeken (in de search, google etc) maar kan geen antwoord vinden.
Ik heb dus een javascriptje (een berichtenbalkje) die je dmv het volgende script op je pagina kunt zetten:
In IE laat hij de "berichtenbalk" netjes zien maar in Firefox zie ik helemaal niks. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij de berichtenbalk ook netjes in Firefox laat zien?
Ik heb dus een javascriptje (een berichtenbalkje) die je dmv het volgende script op je pagina kunt zetten:
JavaScript:
1
2
3
4
5
| <script language="javascript" type="text/javascript"> if(document.all){ document.write('<scr'+'ipt language="javascript" type="text/javascript" src="http://www.con-nect.nl/ticker.php?ID=22546"></scr'+'ipt>'); } </script> |
In IE laat hij de "berichtenbalk" netjes zien maar in Firefox zie ik helemaal niks. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij de berichtenbalk ook netjes in Firefox laat zien?
[ Voor 12% gewijzigd door OneUp op 24-03-2005 22:17 ]
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.