Versatel wordt me door de strot gepropt

Pagina: 1
Acties:
  • 193 views sinds 30-01-2008

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:47

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Topicstarter
21 Maart krijg ik van de versatel klantenservice deze e-mail:
...knip...
Versatel Nederland zal met ingang van 21 maart 2005 haar ADSL klanten die gebruik maken van het
KPN Netwerk overdragen aan Versatel Internetdiensten B.V. Hierdoor kunnen wij u beter van dienst zijn. Deze overdracht is uitsluitend administratief van aard en heeft geen gevolgen voor uw huidige dienstverlening.
...knip...
Ik vloeken! Lees ik dat nou goed? Of snap ik het niet verkeerd?
Staat daar nou dat ik ineens, zonder bericht vooraf geen ADSL klant van KPN meer ben?
Ben ik blind? Ligt het aan mij? Of is versatel bezig om klanten te pesten.

Dit wil ik gvd helemaal niet! :(

Ik heb een aantal jaar geleden heel doelbewust voor een abbonnement gekozen (toen nog zonnet) waarbij KPN de ADSL leverancier is. Om meerdere redenen, maar vooral betrouwbaarheid en stabiliteit.
Ik heb digitale TV van KPN, nu voor 7,95 per maand, dat gaat dus door deze lompe aktie van versatel duurder worden.
In dezelfde e-mail word niet duidelijk dat bijv. mijn maandelijkse ADSL kosten (in totaal zo'n 34 euro) lager worden.
Oplichters!

Ik heb de klantenservice al een e-mail gestuurd waarin ik laat blijken dat ik het er niet mee eens ben en dat ik vind dat zij contract breuk plegen. (nog geen reaktie op gehad bij het schrijven van de TS)
Mag ik effe KOTSEN op versatel? :r :r :r :r :r

Alles kan stuk.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Nee, dat mag je niet, je moet leren lezen. Het gedeelte van Versatel Nederland dat het internetgebeuren regelt (en niet de telefoondiensten ed.) wordt Versatel Internetdiensten BV. Er staat dus niet dat je via het Versatel netwerk ADSL krijgt. Wat snap je niet aan:
Deze overdracht is uitsluitend administratief van aard en heeft geen gevolgen voor uw huidige dienstverlening.

[ Voor 13% gewijzigd door sdomburg op 24-03-2005 20:51 ]

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-02 20:14

weebl

YARR!

Veranderen ze hiermee niet de voorwaarden? Zo ja, dan kan je je contract opzeggen gewoon hoor.

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

whaa, voortaan beter lezen

[ Voor 84% gewijzigd door GX op 24-03-2005 20:52 ]

• remco_k

remco_k

Topicstarter
sdomburg schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:50:
Nee, dat mag je niet, je moet leren lezen. Het gedeelte van Versatel Nederland dat het internetgebeuren regelt (en niet de telefoondiensten ed.) wordt Versatel Internetdiensten BV. Er staat dus niet dat je via het Versatel netwerk ADSL krijgt. Wat snap je niet aan:

[...]
Jah, dat had ik ook wel gelezen, maar in dezelfde zin, iets naar boven staat toch echt iets anders:
ADSL klanten die gebruik maken van het KPN Netwerk overdragen aan Versatel Internetdiensten B.V.
Ik lees daar toch echt de woordjes ADSL en Netwerk. Dat lijkt me niet erg administratief... Daarnaast vraag ik me af, indien het echt alleen een administratieve aanpassing is of ik dan alsnog niet mijn voordeel bij KPN's digitale TV verlies.

Maar, ik heb in mijn e-mail gelijkertijd ook gevraagd of ik het niet verkeerd begrepen heb.

Alles kan stuk.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 10:57
KPN, Versatel, Wanadoo etc. allemaal één pot nat. Administratie/Klantenservice is allemaal uitbesteeds aan SNT, BSC etc. met agents die weinig mogelijkheden hebben met het systeem dat ze voor zich hebben. :|

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:10

The Third Man

The Third Jellyfish

remco_k schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:58:
[...]

Jah, dat had ik ook wel gelezen, maar in dezelfde zin, iets naar boven staat toch echt iets anders:

[...]

Ik lees daar toch echt de woordjes ADSL en Netwerk. Dat lijkt me niet erg administratief... Daarnaast vraag ik me af, indien het echt alleen een administratieve aanpassing is of ik dan alsnog niet mijn voordeel bij KPN's digitale TV verlies.

Maar, ik heb in mijn e-mail gelijkertijd ook gevraagd of ik het niet verkeerd begrepen heb.
Je maakt van twee termen 1 ding, dat doen zij echter niet. Zij dragen de klanten die bij KPN hun internet halen over aan Versatel internetdiensten. Ze worden dus geselecteerd (gediscrimineerd eigenlijk maar dat wordt door veel mensen met racisme geassocieerd om onduidelijke redenen) op basis van hun fysieke aanbieder. Dat die fysieke aanbieder gaat veranderen staat nergens. Sterker nog er staat exact dat het een administratieve wijzing is.

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Dat versatel is inderdaad een zeer vreemd bedrijf vind ik. De site alleen al het lijkt meer alsof je op een pron website beland bent. Zeer vreemd.

Deze actie is inderdaad zeer lullig omdat je hierdoor dus meer moet gaan betalen voor je digitale tv. Het beste lijkt me gewoon over te stappen op andere provider...

• Tsuru
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

Ik vond het al een poosje tijd om over te stappen naar Demon. :Y)

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De TS ziet dingen die er niet zijn, lijkt mij.

De mensen die via het KPN-netwerk ADSL hebben, verhuizen van de ene dossierkast naar een andere dossierkast, that's all. Er staat nergens dat je via een ander netwerk ADSL zou krijgen, hoor.

Tijd om een erratum-mailtje erachteraan te sturen :P
remco_k schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 20:48:
Ik vloeken! Tsssk. Lees ik dat nou goed? Nee. Of snap ik het niet verkeerd? Ja.
Staat daar nou dat ik ineens, zonder bericht vooraf geen ADSL klant van KPN meer ben? Nee.
Ben ik blind? Misschien. Ligt het aan mij? Misschien. Of is versatel bezig om klanten te pesten. Geen flauw idee. :P
Alstu :P

[ Voor 46% gewijzigd door anandus op 24-03-2005 21:41 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:30

Stewie!

Keen must die!

1) wat doet dit in de HK?
2) waar maak je je druk op. Als je perse KPN klant wilde zijn had je maar mxstream moeten nemen ipv adsl van een versatel aanbieder

Marathon loper in Tokyo, London, Rotterdam, Maria Alm, San Francisco, Berlin, Chicago, Amsterdam
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Tech hoort inderdaad niet in de HK :)

HK --> IT

• remco_k

remco_k

Topicstarter
anandus schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:39:
De TS ziet dingen die er niet zijn, lijkt mij.
[...]
Alstu :P
Indeed, vandaag een reaktie van versatel gekregen.
Ik blijf inderdaad dus gewoon ADSL via KPN krijgen, evenals de 2 maandelijkse rekening.
Ik was dom en jullie hadden gelijk! :+

code:
1
2
3
4
void __fastcall TTweakers::CloseTopic()
{
   Slotje();
}

Alles kan stuk.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Iemand vroeg om een slotje?

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.