21 Maart krijg ik van de versatel klantenservice deze e-mail:
Staat daar nou dat ik ineens, zonder bericht vooraf geen ADSL klant van KPN meer ben?
Ben ik blind? Ligt het aan mij? Of is versatel bezig om klanten te pesten.
Dit wil ik gvd helemaal niet!
Ik heb een aantal jaar geleden heel doelbewust voor een abbonnement gekozen (toen nog zonnet) waarbij KPN de ADSL leverancier is. Om meerdere redenen, maar vooral betrouwbaarheid en stabiliteit.
Ik heb digitale TV van KPN, nu voor 7,95 per maand, dat gaat dus door deze lompe aktie van versatel duurder worden.
In dezelfde e-mail word niet duidelijk dat bijv. mijn maandelijkse ADSL kosten (in totaal zo'n 34 euro) lager worden.
Oplichters!
Ik heb de klantenservice al een e-mail gestuurd waarin ik laat blijken dat ik het er niet mee eens ben en dat ik vind dat zij contract breuk plegen. (nog geen reaktie op gehad bij het schrijven van de TS)
Mag ik effe KOTSEN op versatel?
Ik vloeken! Lees ik dat nou goed? Of snap ik het niet verkeerd?...knip...
Versatel Nederland zal met ingang van 21 maart 2005 haar ADSL klanten die gebruik maken van het
KPN Netwerk overdragen aan Versatel Internetdiensten B.V. Hierdoor kunnen wij u beter van dienst zijn. Deze overdracht is uitsluitend administratief van aard en heeft geen gevolgen voor uw huidige dienstverlening.
...knip...
Staat daar nou dat ik ineens, zonder bericht vooraf geen ADSL klant van KPN meer ben?
Ben ik blind? Ligt het aan mij? Of is versatel bezig om klanten te pesten.
Dit wil ik gvd helemaal niet!
Ik heb een aantal jaar geleden heel doelbewust voor een abbonnement gekozen (toen nog zonnet) waarbij KPN de ADSL leverancier is. Om meerdere redenen, maar vooral betrouwbaarheid en stabiliteit.
Ik heb digitale TV van KPN, nu voor 7,95 per maand, dat gaat dus door deze lompe aktie van versatel duurder worden.
In dezelfde e-mail word niet duidelijk dat bijv. mijn maandelijkse ADSL kosten (in totaal zo'n 34 euro) lager worden.
Oplichters!
Ik heb de klantenservice al een e-mail gestuurd waarin ik laat blijken dat ik het er niet mee eens ben en dat ik vind dat zij contract breuk plegen. (nog geen reaktie op gehad bij het schrijven van de TS)
Mag ik effe KOTSEN op versatel?
Alles kan stuk.