Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen, ik heb hier een nokia liggen van me ma, met nog aardig wat beltegoed wat weinig wordt gebruikt, en nu wilde ik die wel ff opmaken door aan van die kansloze win spelletjes mee te doen. Dat je kan sms'en naar een bepaald nummer, in dit geval 5030, en dat je dan hoort of je iets gewonnen hebt..
Met mijn samsung D410 lukt het wel, met de nokia dus niet. Krijg ik steeds de melding dat het verzenden niet lukt. In de mobiel zit overigens een tele2 simkaart (prepaid)

Iemand?

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-11 20:22

jotheman

Was like that when I got here!

Waarschijnlijk zijn die duurder en wordt dat niet "ondersteund" door Tele2. 't Zit bij mijn abbo zo dat ik ze apart gerekend krijg, los van m'n beltegoed (ja ik heb ook !!1!! keer meegedaan :x). Dus ik vrees dat 't gewoon niet kan met pre-paid ofzo...

I see dead pixels...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[GT] -> [I&T]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:43

Reptile209

- gers -

't Zal wel misgaan op het "€ 10,- p.o.b.", waarmee ze niet kunnen checken of je met je prepaid ook het 10e sms-je nog kan betalen. Ergo: het ligt niet aan de foon, maar aan de sim / het abo (of het ontbreken daarvan ;))

[ Voor 31% gewijzigd door Reptile209 op 24-03-2005 21:31 ]

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Met Tele2Mobiel kan je niet sms'en naar betaalde shortcode nummers.