Toon posts:

Ik zoek "actuele" aanbieders

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wordt een beetje doodziek van al die hardware aanbieders, met verouderde prijslijsten op hun site. De goede uitgezonderd o.a. Inmarkt,eynstein.graficall,
en nog een paar.
Wie heeft er nog wat aanbieders die de moeite waard zijn qua prijsstelling?
En die up to date zijn, alleen al vanwege de Athlon en Geforce DDR prijsverlagingen op dit moment.

Neem nou Computerland die heeft in de CID van vandaag lagere prijzen als op de site ( van week 16 )alles onder voorbehoud....ja dat schiet lekker op.

MvG
Gerrit

Verwijderd

Voor lage prijzen moet je op www.tweakers.net/pricewatch.dsp zijn

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat weet ik ook wel, maar daar zitten er ook veel bij met ouwe prijzen. Dus nogmaals ik wil actualiteit en goede prijzen.
Of houdt het dan op bij een stuk of vijf aanbieders?

Wellicht heeft iemand nog een aanbieder die niet zo bekend is en toch de moeite waard.

Verwijderd

Ik denk dat ej dit het beste maar kan laten varen, als je hier namen gaat noemen dan is dat een verkapte vorm van reclame.

Je kan beter bij shop survey kijken naar wat mensen daar te zegen hebben, en aan de hand daarvan prijslijsten bekijken, da's wat makkelijker.

Maar het zou idd zo moeten ijnd at de prijslijsten iets actueler gehoudenmeoten worden.... maar hoe???

Verwijderd

Wij komen binnenkort met een website gekoppeld aan ons eigen administratiefpakket. Verkoopprijzen worden automatisch berekend op basis van de inkoopprijzen en continu aangepast. Hierdoor krijg je real-time toegang tot: prijzen, levertijden, orderstatus enz...

Dit concept heeft twee voordelen: minder stress voor onze webmaster en altijd up-to-date prijsinformatie. Dit systeem draait binnen twee maanden op onze website.

mvg,
Narwal Computers

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 07:36

Maf

Ikzelf kijk bij Futuremail, Inmarkt en Eynstein. MyCom wil ook wel eens up to date zijn.

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

Verwijderd

Drie zeer actueele aanbieders:

Comptechworld http://www.comptechworld.nl

Informatique http://www.informatique.nl

Chicon http://www.chicon.nl

• Thijs B
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Chicon? best goeie zaak hoor..
de prijzen zijn misschien wel actueel maar de voorraad niet, ze hebben bijna nooit wat op voorraad bij chicon.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 18:34

admiral866

The King Personality Disorder

informatique is een goede ja..

Verwijderd

Comptechworld is erg goed. Misschien niet zo goedkoop als bv Graffical, maar veel beter in service en veel breder assortiment.

Verwijderd

Comptech is ook mijn groothandel >:) >:)

Chicon weinig op voorraad? Kan, zelf nog niet ondervonden. Wel goeie service...koop er niet zo vaak trouwens (zie boven)

Informatique? toffe zaak op industrieterrein, veel te zien. Je word er koopziek van. en de koffie is gratis ;)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Binnenkort komt PcDealer op het web...
Stay logged in

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1