Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• MisterICE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 01:42
Hoi,

Ik ben op zoek naar een flash (USB) mp3 speler, die ik in de pc kan prikken en dat deze daar stroom uithaalt. Tot nu toe niets speciaals, maar, ik wil ook dat deze tegelijkertijd muziek kan afspelen. :)

De meeste (volgens mij) mp3spelers veranderen in een echte USB stick zodra ze in de pc gestoken worden, je kan ze alleen nog opladen, of data ermee uitwisselen, maar er tijdelijk geen mp3s mee afspelen. :'(

De reden is dat ik op mijn stage op de pc zonder geluidskaart mp3's wil luisteren, en niet telkens batterijen wil vervangen / opladen etc.

Ik had deze speler in gedachten: http://www.mp3man.nl/product/12510
- ik heb al gemaild, maar ik kreeg geen duidelijk antwoord
- ook heb ik de handleiding gedownload, maar hierin werd mijn vraag ook niet beantwoord
- ook op google / tweakers kon ik niets vinden.

Weet iemand dit?, of misschien heeft iemand een speler die dit wel kan :?

Thnx alvast

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:41

steveman

Comfortabel ten onder

de zen micro kan dit, maar dan moet je wel een kabeltje meenemen (usbmini aansluiting)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Nebula M31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:25

Nebula M31

prutser op microschaal

Ik heb een Mpio FY300 en als ik die in de USB poort stop om op te laden kan ik gelijktijdig ook mp3tjes luisteren via de koptelefoon.

Evolutionair Geneticus

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:11

Reinier

\o/

Mijn oude Duex XP óf mijn huidige I-Bead MP 150, weet niet meer welke, kan het, maar het kost je wat gedoe om uit te vinden hoe het moet.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kan het niet gewoon met elke speler die UMS is en via USB oplaad?
Je sluit em gewoon aan, en je selecteert alle audio files op de speler, en laat ze door Winamp oid afspelen.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

RoD: Het probleem is dat in de comp van TS geen geluidskaart zit.

TS: http://www.conrad.nl en dan zoeken op artikelnummer 994248 - 8A
Heb je daar niet meer aan?

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• MisterICE
De zen micro is niet echt handig omdat ik dan elke keer een kabel moet meenemen.

De mpio zou misschien een oplossing zijn...
http://mp3.mmport.nl/?doc=product&id=277
Nadeel is wel dat je hebt:
- 256MB voor 138E + verzendkosten (512 variant bestaat niet volgens de pricewatch)

Daar waar de creative 512MB heeft voor 113E totaal :)

Zelfde verhaal met de i-BEAD, ook geen 512 variant, en de 256MB variant is redelijk duur.

Dat conrad oplossing (Link) is opzich een mooie oplossing, maar ik heb dan liever gelijk een mp3 speler die ook draagbaar is :)

Weet iemand nog andere spelertjes die dit kunnen, en enigzinds op de creative lijken ?

Verwijderd

Dit had ik ook al bij het muvo v200 topic neergezet:

Ook leuk om te weten: Als je toch wilt luisteren als de stick in de usb poort zit,moet je hem ongeveer voor de helf in de usb poort steken, zodat de stick wel voeding krijgt maar niet wordt herkent in windows.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 19:33:

Ook leuk om te weten: Als je toch wilt luisteren als de stick in de usb poort zit,moet je hem ongeveer voor de helf in de usb poort steken, zodat de stick wel voeding krijgt maar niet wordt herkent in windows.
heej das slim bedacht..maar is dat niet een beetje slecht voor je speler???

Verwijderd

Dat dacht ik niet. De stick krijgt gewoon de voeding van de usb aansluiting en reageert hetzelfde als aangesloten op zijn "batterijcompartiment".

• MisterICE
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 19:33:

Cool, dus als ik hem er half insteek trekt hij stroom, en speelt hij tegelijk af :)

Weet je toevallig of dit ook kan met de N200 ?

Verwijderd

MisterICE schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 00:21:
[...]

Cool, dus als ik hem er half insteek trekt hij stroom, en speelt hij tegelijk af :)

Weet je toevallig of dit ook kan met de N200 ?
Dat weet ik niet. Dit zouden de N200 gebruikers even uit moeten proberen.
Pagina: 1