Toon posts:

Beeldscherm valt uit als ik in windows kom

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Ik heb het volgende probleem:
laatst zat ik op mijn computer en trok ik de monitor kabel eruit toen hij nog aan stond
later toen ik hem er weer in deed kreeg ik geen beeld meer
hij start gewoon netjes op hij laat die windows xp laad scherm zien en waar hij normaal welkom zegt valt de beeld uit

nu is mijn vraag of mijn video kaart kapot kan zijn gegaan (omdat ik hem eruit hebt gehaald toen die nog aan stond) of een driver die ik opnieuw moet installeren (maar kan niet in windows komen )

ik weet dat ik reacties ga krijgen van als je nou had gezocht
ik heb wel gezocht maar of ik juist heb gezocht weet ik niet ik weet niet hoe ik deze probleem moet omschrijven 8)7

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:44

Thandor

SilverStreak

Werkt het in veilige modus wel :?

Als dat zo is moet je eens proberen om de resolutie en/of Hertz te verlagen. Mocht dat niet werken kun je eens proberen om de videokaart en monitor drivers te un-installeren :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Topicstarter
nee veilige modus werkt hij ook niet

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 21:06
Als je een onboard VGA aansluiting hebt, probeer die dan eens. Kijken of je dan wel in Windows komt, en dan op je gemakje alle drivers uninstallen, rebooten en je monitor weer op je videokaart aansluiten.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:49
MarcoC schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:32:
Als je een onboard VGA aansluiting hebt, probeer die dan eens. Kijken of je dan wel in Windows komt, en dan op je gemakje alle drivers uninstallen, rebooten en je monitor weer op je videokaart aansluiten.
Of vervang je videokaart tijdelijk voor een pci videokaartje :)

Misschien kan je ook je pc aanzetten en via remote desktop oid vanaf een andere pc inloggen?

Verwijderd

kun je een andere videokaart proberen? vraag even aan de locale pcboer of ze een test videokaartje hebben ofzow. of vraag aan een van je vrienden of je em ff mag lenen.

Verwijderd

Topicstarter
ok zal het ff proberen jullie horen nog van me

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 21:06
Ricardo87 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:34:
[...]

Of vervang je videokaart tijdelijk voor een pci videokaartje :)

Misschien kan je ook je pc aanzetten en via remote desktop oid vanaf een andere pc inloggen?
Mits onboard vga is mijn oplossing makkelijker toch :P.

Verwijderd

Heb je een dual-vga aansluiting op je vidkaart?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de moederbord vga geprobeerd en daarmee heb ik de driver opnieuw geinstalleerd werkt weer als het ouwe bedankt
Pagina: 1