Toon posts:

P5GD1 Pro met P4 3,2 start wel maar geeft totaal geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap er geen hol van, heb alle jumpers nagelopen.
Heb nieuwe mobo, Videokaart PCI-express en Processor gekocht maar beeldscherm springt niet aan. Ook geen piepjes wanneer ik de computer aan probeer te zetten.
Ik heb de volgende configuratie:

Intel Pentium IV 3.2 Mhz LGA775
Asus P5GD1 Pro, S775, i915P, 4xDDR, GLAN
XFX Geforce 6600 256Mb, DVI, PCI-Express
WD 15 Gb 7200rpm ATA 133
2 x DDRAM 512MB PC3200 400MHZ

zie ik iets over het hoofd ofzo....??? Iemand ideen??

Ik heb ook nog een
Maxtor DiamondMax 10, 200Gb, 7200rpm, 8M, SATA
alleen heb ik nog niet aangesloten omdat ik een klein schijfje als boot wil hebben.

Ook de andere schijf er al aan gehad maar geen verschil. Beeldscherm doet niks en springt ook niet aan. Beeldscherm is niet kapot doet het gewoon op een ander systeem

Verwijderd

gaan de fans wel draaien? heb je em zef in elkaar gezet? zo jah, geeft ie ergens kortsluiting?

Verwijderd

Topicstarter
Alle Fans draaien gewoon. Zelfs de fan op de Grafische kaart.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Heb je de tweede aansluiting op je VGA-kaart al geprobeerd?

ARME AOW’er

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Probeer het eens met voeding en mobo en verder niets (wel speaker aansluiten he) Als ie dan nog niet piept is waarschijnlijk je mobo dood

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
3.2 mhz???
maar eh.. wat t ook kan zijn als je geen beeld krijgt:
is mij een keer gebeurd 8)7 8)7 ik had de voedings kabel er niet ver genoeg in gestoken (op mobo) en toen liep er wel stroom doorheen maar toen deed mijn videokaart t niet.
je kan proberen die kabel er uit te halen en nog eens er in te doen en stevig aan te drukken.

"Stilte, een gat in het geluid...."

Verwijderd

Topicstarter
Maakt allemaal geen ruk uit....andere ingang ook al geprobeerd van de videokaart.
Voeding stekker heb ik er ook een paar keer in en uit gedaan.

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-08 03:25
Leen even een voeding van een vriend of kennis om uit te vogelen of de voeding een rol speelt.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel verduidelijkt.

Wat voor een voeding zit er in je bak? Heb je ook al de BIOS defaults geprobeerd? En om zo kaal mogelijk te starten? Voor meer tips en details check eens de handige Hangen en Opstartproblemen troubleshooter :)

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:39
Probeer eens de voedingskabels van je moederbord eruit en erin te doen. Als hij nu wel opstart heeft het met statische electriciteit te maken. (Dit is althans bij veel MSI/Nforce3 moederbordebn het geval, MSI geeft het dan ook als gouden tip)
Pagina: 1