Toon posts:

VCD1.mpg bestanden wat kan ik ermee etc?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb zitten zoeken , maar kon niet echt iets vinden ............ik heb dus een film gedownload maar al deze bestanden eindigen op VCD1.mpg.001 en dan dus zo verder tot 42 ofzo.........wat kan je hiermee , ik dacht zelf dat dit dus speciaal voor VCD te maken was........maar dat werkt naar mijn idee ook niet (met Nero) ik kan wel het eerste bestand openen van de (42) met (Avi preview en of Mediaplayer).
Ik heb dus geen flauw idee hoe ik deze film ooit af moet gaan kunnen spelen.......en of hoe ik van de hele lijst 1 normaal film bestand kan maken?
Ik heb ook al tijdje op Google zitten zoeken , maar niet zoals normaal kom ik er dit keer echt niet zlef meer uit..........I just don't know anymore.............

Iemand hier een suggestie/ oplossing or whatever???

M V G en B V D

Franky

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Misschien moest je ze eens unrarren met winrar naar VCD1.mpg ....

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Hey groetende franky (faq ;)) Waarschijnlijk zit er ergens een .rar of een .ace tussen. Zo niet drag en drop dan het bestand in winrar.

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:26

RedFox

Heb je een OV ofzo?

LuNaTiC schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:54:
Misschien moest je ze eens unrarren met winrar naar VCD1.mpg ....
lijkt me stug dat je het eerste bestand gewoon kan afspelen als het ingepakt zit.

gewoon de bestanden joinen lijkt mij.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Verwijderd

Topicstarter
Super dat er al zo snel gereageerd word bedankt daarvoor........... maar het is toch ECHT waar ik kan het eerste bestand gewoon openen maar die andere allemaal niet en het zijn ALLEMAAL Dezelfde bestanden............dus dat droppen ofzo? Hoe werkt zoiets.,..........en als ik Winrar open en ik heb de lijst met de bestanden erin staan dan kan ik ze niet extracten naar specified folder .......dan zegt ie No archives found etc......
Het is echt iets vaags..............uuhmm wat Lunatic ofzo zei dat unrarren or whatever en dan uitpakken naar vcd1.mpeg ipv die nummers er nog achter hoe doe je dat dan eventueel?

Ik vind dit zo vaag.........er zitten wel aantal PARS bij die heb k al geopent etc en daar staat dat verder alles oke is...........het moet iets wezen hoe of wat je hier wat mee kan doen.....maar wat??

M V G
Franky

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:26

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 19:07:
Super dat er al zo snel gereageerd word bedankt daarvoor........... maar het is toch ECHT waar ik kan het eerste bestand gewoon openen maar die andere allemaal niet en het zijn ALLEMAAL Dezelfde bestanden............dus dat droppen ofzo? Hoe werkt zoiets.,..........en als ik Winrar open en ik heb de lijst met de bestanden erin staan dan kan ik ze niet extracten naar specified folder .......dan zegt ie No archives found etc......
Het is echt iets vaags..............uuhmm wat Lunatic ofzo zei dat unrarren or whatever en dan uitpakken naar vcd1.mpeg ipv die nummers er nog achter hoe doe je dat dan eventueel?

Ik vind dit zo vaag.........er zitten wel aantal PARS bij die heb k al geopent etc en daar staat dat verder alles oke is...........het moet iets wezen hoe of wat je hier wat mee kan doen.....maar wat??

M V G
Franky
http://www.google.com/search?&q=join%20mpg

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd , maar hij ziet de files alleen als je all files doet bij Media Join , maar als je ze dan bij elkaar wilt gooien blijkt dat ie deze gewoon niet ziet.......dus kennelijk kan ie veel bestanden joinen , maar deze niet <--- heb ik weer ..............

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

als de pars zeggen dat de files in orde zijn, moet je ze gewoon kunnen unrarren hoor. Je opent de .001 bestand met winrar, en daarmee moet je gewoon kunnen unrarren zoals je met elke andere film/spel/whatever doet.
RedFox schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:57:
[...]

lijkt me stug dat je het eerste bestand gewoon kan afspelen als het ingepakt zit.

gewoon de bestanden joinen lijkt mij.
Daarom moet je het ook uitpakken, dat zeg ik toch? 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door LuNaTiC op 24-03-2005 19:28 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik dus ook al geprobeerd: The file is either in Unknown Format or Damaged..........Dus dat werkt niet.........Dus dat zo simpel unrarren werkt niet bij deze formats..........anders had ik hier niets hoeven posten.....maar goed dat hebben we dus ook weer gehad..........volgende suggestie aahah ;-)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

hmm het begint me te dagen wat je bedoelt denk ik, ik heb ook zoiets vaag gehad. Ik geloof dat je het dan toch via quickpar moet doen (als ie compleet was, klikte je op 'rejoin' oid uit mn hoofd, en dan maakte ie er weer een compleet bestand van).

geloof ik :P

[ Voor 6% gewijzigd door LuNaTiC op 24-03-2005 19:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hahaha oke dan............uuhmmmmm ik heb gekeken met Quickpar.maaaaaarrr ik kan nergens zoiets vinden ook niet in de opties alleen de beschermopties.....maar daar zoek k niet naar....nee ik weet niet precies hoe of wat , maar das denk niet de oplossing hiervoor of weet je zeker dat je dit ook had en dan ook dit aan de hand van dat proggie dit opgelost hebt?
Tis echt bar man......Doe toch eens normaal met RAR bestanden films posten!!!pfffff
Je zou ze..... :( 8)7

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:06

St@m

@ Your Service

kijk anders even in het .nfo bestand wat er bijzit ;) open die met notepad en het zal je allemaal uitgelegd worden. Heb je geen .nfo dan kan ik mij alleen maar bij Lunatic aansluiten. Het zijn namelijk gewone winrar bestanden, alleen dan zonder het .rar bestand. Je zou ze gewoon moeten kunnen openen in winrar.. werkt dit niet.. dan weet ik het ook niet

edit.. owh, je kunt ze dus wel gewoon afspelen met avipreview. dan slaat deze post ook nergens op :P maar misschien dat iemand anders er iets aan heeft :)

[ Voor 19% gewijzigd door St@m op 24-03-2005 19:47 ]

Leuke spullen: https://cjcollectibles.nl

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:20

Klippy

Still Game

Probeer het eens met HJSplit die plakt gewoon de files achter elkaar tot 1 groot bestand.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
JAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Het werkt !!!
Echt heel erg bedankt allemaal die laatste tip is helemaal recht in de roos geweest !!!
Hij pakt het eerst dus 001 bestand en plakt (mits ze in dezelfde map staan) alles er vanzelf aan vast en maakt er ZELF een VALID MPEG van ................GENIAALLLLLLLL........kan niets anders vinden en zeggen echt geniaalllllll

Nogmaals mijn dank is GROOTSSS

Franklin _/-\o_

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 12:25
Wat je volgens mij het 'beste' kan doen (althans, zo doe ik het en dan heb je maar één progie nodig) is:
- uiteraard eerst WINRAR installeren
- uiteraard de bestanden fff controleren met quickpar
- meestal zit er een xxx.RAR bestand bij, maar soms zijn ze gerarred als xxx.001, xxx.002 etc.
- dan fff op het 001 bestand klikken. Begint windows te mekkeren dat ie het niet snapt
- vraagt moet ik bijbehorende progie op internet zoeken, of wil je kiezen?
- uiteraard kiezen, en winrar nemen. Ook "altijd openen met dit programma" aanvinken.

Kan je daarna altijd dit 001 bestand klikken, opent ie automatisch winrar. Klaar is klara.

Werk perfect, heb je geen split of join programma's nodig!!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 22:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Deze oplossing werkt dus alleen als het ook echt een geRAR-ed bestand is, en dat is dus hierbij niet het geval (gesplit met HJSplit) :)

Verwijderd

Topicstarter
Zo heb ik het ook al zo vaak gedaan , maar inderdaad dit was dus NIET een RAR bestand en daarom kan ie hem never met Winrar openen dan geeft ie gewoon niet de juiste meldingen ne ga je alle kanten op behalve de goede ahaha , maar goed , dat wat hierboven staat kan idd wel goed met normale ECHTE RAR bestanden dan werkt dat perfect.........maar bij deze had ik dus wel degeleijk een join proggie nodig en werkt ect perfevct dus super...........ben blij hier lid van geworden te zijn ........grappig dat je zo snel etc met elkaar kan overleggen en tja.........tis nog steeds wat men zegt vele handen maken licht werk.........en vele koppen..........lossen sneller en meer op ahaha <-- die is zelf bedacht.....maar wel op waarheid gebasseerd aaiight??

M V G

Franky

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:11

Outerspace

Admin General Chat
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 11:10:
Zo heb ik het ook al zo vaak gedaan , maar inderdaad dit was dus NIET een RAR bestand en daarom kan ie hem never met Winrar openen dan geeft ie gewoon niet de juiste meldingen ne ga je alle kanten op behalve de goede ahaha , maar goed , dat wat hierboven staat kan idd wel goed met normale ECHTE RAR bestanden dan werkt dat perfect.........maar bij deze had ik dus wel degeleijk een join proggie nodig en werkt ect perfevct dus super...........ben blij hier lid van geworden te zijn ........grappig dat je zo snel etc met elkaar kan overleggen en tja.........tis nog steeds wat men zegt vele handen maken licht werk.........en vele koppen..........lossen sneller en meer op ahaha <-- die is zelf bedacht.....maar wel op waarheid gebasseerd aaiight??

M V G

Franky
Misschien is het handig om wat beter te leren typen, want al die ......... word wel heel onduidelijk ;)

Maar ik wil zeggen dat Winrar niet alleen RAR bestanden kan openen, maar ook iso's, .bin, .zip etc.. etc. :)

Wauw, een sig!

Pagina: 1