Hallo ik heb zitten zoeken , maar kon niet echt iets vinden ............ik heb dus een film gedownload maar al deze bestanden eindigen op VCD1.mpg.001 en dan dus zo verder tot 42 ofzo.........wat kan je hiermee , ik dacht zelf dat dit dus speciaal voor VCD te maken was........maar dat werkt naar mijn idee ook niet (met Nero) ik kan wel het eerste bestand openen van de (42) met (Avi preview en of Mediaplayer).
Ik heb dus geen flauw idee hoe ik deze film ooit af moet gaan kunnen spelen.......en of hoe ik van de hele lijst 1 normaal film bestand kan maken?
Ik heb ook al tijdje op Google zitten zoeken , maar niet zoals normaal kom ik er dit keer echt niet zlef meer uit..........I just don't know anymore.............
Iemand hier een suggestie/ oplossing or whatever???
M V G en B V D
Franky
Ik heb dus geen flauw idee hoe ik deze film ooit af moet gaan kunnen spelen.......en of hoe ik van de hele lijst 1 normaal film bestand kan maken?
Ik heb ook al tijdje op Google zitten zoeken , maar niet zoals normaal kom ik er dit keer echt niet zlef meer uit..........I just don't know anymore.............
Iemand hier een suggestie/ oplossing or whatever???
M V G en B V D
Franky