Toon posts:

Shooter spellen met diepgang..

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat vindt de tweaker hiervan?
Ik persoonlijk vond Deus Ex en No One Lives Forever echt topgames.

Of zijn hier alleen maar multiplayer peepz?
Don't get me wrong ik speel CS ook aardig aantal uurtjes per dag maar het kan toch niet op tegen een game met een goed verhaal/gameplay.

Verwijderd

nolf was idd cool.
deus ex vond ik minder, te langzaam imo.

project igi misschien kan ik nix over zeggen die krijg ik volgende week pas.

Verwijderd

Bij Deus Ex vond ik de plot wel heel erg ver gaan & dus begon me het te vervelen. Tegelijk mee gekapt & ik heb het niet meer gespeeld. NOFL vind ik niet zo tof...ik hou meer van recht toe recht aan snelle directe actie, zoals UT & Q3 *D

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Shooters met diepgang? Ik ben sinds het begin al fan van de System Shock serie, what more do you want? :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Tja, shooters met diepgang zijn idd cool, maar waar jij het over hebt zijn RPG shooters, of shooter RPG's, hoe je het ook wilt noemen. Je kunt namelijk je character bepaalde skills meegeven en ze uitbreidden tijdens het spel, ook bepaal je bij Deus Ex je eigen story line.

Ik ben helemaal zot van System Shock 2 op het moment, het is al wat ouder maar rockt wel! (de graphs zijn idd niet meer zo state of the art, maar ze kunnen er zeker mee door).

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Deus Ex all the way.

Ik ging alleen nadat ik Deus Ex uitgespeelt had verder in Soldier of Fortune. Wat een simpel spel was dat opeens. Omdat richten heel belangrijk is bij Deus Ex was het in SoF alleen maar een kwestie van 'head shots' >:).

Ik heb bijna de hele game (SoF) uitgespeelt met een .44, een 9 millimeter en een sniper rifle. :(

Verwijderd

Op dinsdag 09 januari 2001 00:46 schreef minus0ne het volgende:
Wat vindt de tweaker hiervan?
Ik persoonlijk vond Deus Ex en No One Lives Forever echt topgames.
Game-makers focussen meer en meer op games die de speler veel interactie met de wereld waar men in rondloopt geeft. Dat zie je duidelijk aan de games van de laatste tijd:

- Deus-Ex
- NOLF
- Project: igi
- Hitman

Al deze spellen proberen een soort van "realisme" in het spel te brengen. Dat lukt ze aardig! Vooral het slepen van een lijk in Hitman, het "beter worden" in Deus-Ex, de bewegingen van npc's in NOLF en de vergezichten van igi.

Ik ben het met je eens, dat zijn topgames. Helaas is er steeds wel iets aan te merken op zo'n game...maar dat zal altijd wel zo zijn. Daar kijken we dan maar overheen en toch gewoon spelen.

Het is ook logisch. Quake hebben we al. Dus nog een fps maken waarbij je alleen maar keihard rent en alleen maar schiet is niet meer interessant. Tenzij je het beter kan maken dan Quake3 of UT.

Games met "diepgang" zijn voor de gamer die van "realisme" houdt. Ik vind het persoonlijk te gek om van die foefjes te zien die programmeurs erin stoppen. Lettend op details :) maar het moet niet storend worden.

Conclusie: shooters met diepgang (hehe) zijn kewl! SUPAkewl zelfs. Spellen waar ik dagen achter kan zitten.. igi bv :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
idd, Project IGI is erg tof, bijna verslafend :)
Soms wat domme AI, maar de rest is erg goed, jammer dat er geen multiplay optie in zit :(

Flickr | Lego collectie

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
STARTREK VOYAGER ELITE FORCE!
Maarja, das mijn standaard antwoord.
En system shock 2 vind ik inderdaad ook heel erg wreed :), en Alice, als je dit onder de shooters kan indelen, en battlezone niet te vergeten, complete revolutie in games.

Steam

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 januari 2001 09:58 schreef ShaiHulud het volgende:
Tja, shooters met diepgang zijn idd cool, maar waar jij het over hebt zijn RPG shooters, of shooter RPG's, hoe je het ook wilt noemen. Je kunt namelijk je character bepaalde skills meegeven en ze uitbreidden tijdens het spel, ook bepaal je bij Deus Ex je eigen story line.

Ik ben helemaal zot van System Shock 2 op het moment, het is al wat ouder maar rockt wel! (de graphs zijn idd niet meer zo state of the art, maar ze kunnen er zeker mee door).
No One Lives Forever is dat niet.
Wat ik gewoon bedoel zijn shooters met shooter-elementen EN adventure elementen, RPG? dacht het niet, er zit te veel verhaal in voor een RPG, met acties en de daarbijhorende gevolgen enzo.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 januari 2001 02:55 schreef Acolyte57 het volgende:
Shooters met diepgang? Ik ben sinds het begin al fan van de System Shock serie, what more do you want? :)
Dan raad ik je Deus Ex en NOLF erg aan :)

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Misschien 1/2Life beetje oud maar wel lekker:) Of systemshock 2 misschien?

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-02 14:39

Bloodclot

Jawier!

eh halflife vond ik wel cool die single player.

ik heb de nieuwere nog niet geprobeert....
tja cable en counterstrike tja
Pagina: 1