[Faq] Foutje of lolligheid in "banrichtlijnen"

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:27
In de Faq van de "banrichtlijnen" staat dat je altijd verantwoordelijk bent voor je eigen account.
Kan me voorstellen dat je broertje, zusje of wie dan ook daar (per ongeluk) misbruik van maakt
en dat jij dan een OW of zelfs ban krijgt.

Maar sinds wanneer kan een kat dit, niet dat ie wel verschrikkelijk lollig is. :P :P
GoT is, zeker als het om de Faq gaat een serieus forum..dus vraag ik me af of dit er wel hoort.

Afbeeldingslocatie: http://www.magical.nl/overig/kat.jpg

zie : De Banrichtlijnen

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat een opsomming van meest gehoorde smoesjes is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:48
De inhoud van de 'banrichtlijnen' verandert dit niet als je dit humoristisch of letterlijk inziet.
Dit is imho muggenziften.

[ Voor 14% gewijzigd door Zeus op 24-03-2005 18:26 . Reden: omfg @ spelling ]

"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Zie het maar als "al geef je de aliens of de kaboutertjes de schuld... het blijft jouw verantwoordelijkheid." ;)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Nee dit hoort hier niet, bedankt voor het melden. Er zal actie ondernomen worden richting degene die dat stukje tekst geschreven heeft.
Direct een oproep aan andere gebruikers: mocht je humor tegenkomen (dit kan in beleid zijn maar ook in signatures, usericons, posts, etc bij zowel crew als users) meldt het dan alsjeblieft in Schop een Modje. Dan kunnen wij passende actie ondernemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee dit hoort niet. Ik vind dat dit per direct uit de betreffende FAQ gehaalt moet worden. Tevens ben ik van mening dat er er consequenties aan vast moeten zitten voor de auteur in kwestie, aangezien Tweakers.net zich probeert te profileren als professionele organisatie en niet als kleuterforum. Ook denk ik dat een officiele statement in het MED-forum hier zeer op z'n plaats is.

Groeten, een zeer verontruste Tweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

OMFG waar kan je je druk om maken zeg! Dit is toch gewoon een geintje 8)7

De zon schijnt, ga op een terrasje een lekker biertje pakken ofzo :Y)

Hmm zie net dat het regent.. tja in de plassen stampen is ook fijn toch :P

[ Voor 8% gewijzigd door Waypoint op 24-03-2005 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:28

SmartDoDo

Woeptiedoe

/me SmartDoDo ziet dat het complot is opgemerkt en stelt voor de topicstarter preventief te bannen B)

Maarja, je moet je dus voorstellen dat je kat over je tobo kan hollen en allerlei strakke flames neerkalkt :P

Strakke poes dan ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:27
SmartDoDo schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:34:
/me SmartDoDo ziet dat het complot is opgemerkt en stelt voor de topicstarter preventief te bannen B)
Maarja, je moet je dus voorstellen dat je kat over je tobo kan hollen en allerlei strakke flames neerkalkt :P
Wat je kat kan, kan je hond ook, en je konijn en zelfs je cavia ;)

Misschien zelfs je schoonmoeder :P

[ Voor 5% gewijzigd door Snowwie op 24-03-2005 18:40 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:38
Sjonge, als je zo gaat zeuren dan moet je ook zeggen dat er niet ‘Da's’ moet staan, maar ‘Dat is’.
We pleiten hier ten slotte voor een forum waar correct Nederlands getypt wordt. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door PcFer op 24-03-2005 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Uiteraard, het mag verder duidelijk zijn dat dit slechts een eenvoudige poging is geweest enige luchtigheid binnen een onderwerp als bannen te brengen ;)

Daarbij is het voor te stellen dat er mensen zijn die bij een bemiddeling inderdaad creatieve mogelijkheden aankaarten voor een nogal foute posting. Hiermee is dus duidelijk gemaakt dat dergelijke excuses geen zin hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SmartDoDo schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:34:

Dit antwoord is absoluut niet bevredigend - al jaren ben ik lid van Tweakers.net en begin een beetje het idee te krijgen dat het hier een grote speeltuin is. Ik eis het corrigeren van de berreffende, overigens zeer misplaatste, "grap". Indien u dit niet van plan bent wil ik per direct een dialoog met uw leidinggevende.

Het mag duidelijk zijn dat ik niet te spreken ben over dergelijke woordkeuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Genghis Khan schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:49:
[...]
Dit antwoord is absoluut niet bevredigend
Er vanuit gaande dat ik enige humor bespeur in je post ga je dat antwoord niet krijgen van me ;) Mocht ik me daarin vergissen dan krijg je dat antwoord alsnog niet en mag je bij LuNaTiC aankloppen :)

Verder lijkt me de vraag voldoende beantwoord en stel ik voor dat we voor onzin (tevens mijn schuld) naar de HK gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:48

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik moet af en toe de kat van de tafel halen om te voorkomen dat de kat over mijn laptoptoetsenbord loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

SmartDoDo:
Verder lijkt me de vraag voldoende beantwoord en stel ik voor dat we voor onzin (tevens mijn schuld) naar de HK gaan :)
Dat lijkt mij een ontzettend goed idee. :)
Als topicstarter zijn vraag daadwerkelijk serieus bedoelde, dan hoop ik dat het voor hem inmiddels voldoende is beantwoord: het is een stukje humor dat nu eenmaal eigen is aan Tweakers.net... En we koesteren dat, dus we laten het zo. :P

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.