Toon posts:

iPod mini

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik twijfel om een iPod aan te schaffen. Nu heb ik vernomen dat er sprake is van een tweede generatie en (de huidige) derde generatie. Is het enige verschil een afspeeltijd van 8 uur resp. 18 uur? Of zijn er meer verschillen? Hij gaat mij om de 4 gb versie

[Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar niks gevonden]

Edit: ik had ook iets gehoord over een niet meer meegeleverd lichtnetadapter. Hoe moet ik dan de iPod opladen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-10 23:21

Nyana

Who?!

Ik had eerst de oude 4gb en nu de nieuwe 6gb. het enige echte verschil is idd de langere tijd dat hij meegaat. ik haalde met de oude net 6 uur met veel scrollen, nu haal ik gem 23 uur met veel scrollen. langste is tot nu toe 27 uur. best netjes al zeg ik het zelf :9

er word helaas geen lichtnet adapter meegeleverd, dat is wel een minpuntje. maar via usb laad ie ook goed ;)

Edit:
Ongeveer 5 uur via usb, pc moet ook aan staan uiteraard.

[ Voor 10% gewijzigd door Nyana op 24-03-2005 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:59
Yes! Na drie loodzware secondes zoeken vond ik dit topic:
http://gathering.tweakers...ges/1016155///ipod%2Cmini.

:)

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En hoe lang duurt dat laden via de USB dan? Duurt dat veel langer, maar dat betekent dat zonder PC de iPod niet is op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 16:29:
En hoe lang duurt dat laden via de USB dan? Duurt dat veel langer, maar dat betekent dat zonder PC de iPod niet is op te laden?
Ook die vragen zijn met wat geblader in het oude topic en wat eigen inzet wel te beantwoorden. Ik doe dit topic daarom dan ook dicht :)

Probeer trouwens in het vervolg een wat passendere topictitel te bedenken. De kans dat de juiste mensen op je topic af komen is dan echt een stuk groter :)

[ Voor 18% gewijzigd door dawuss op 24-03-2005 16:39 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Dit topic is gesloten.