ik heb alles van mijn pc moeten verwijderen door virussen, maar nu kan ik mijn cd key van counter-strike niet meer installeren , hij zegt dat hij al geinstalleerd is ( ja door mij) help mij aub wat moet ik doen!!!
counterstrike verwijderen en opnieuw installeren?
edit: ook in register alle counterstrike verwijzingen verwijderen
edit: ook in register alle counterstrike verwijzingen verwijderen
[ Voor 42% gewijzigd door Sallin op 24-03-2005 15:30 ]
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Nee.Sallin schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:29:
counterstrike verwijderen en opnieuw installeren?
Je cd-key is gekoppeld aan je username en password. Daarmee moet je in steam inloggen daarmee je weer spelen kan.
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
maar je gebruikt toch steam? gewoon je oude account gebruiken met inloggen.
-- Microsoft Certified Professional --
dan is de helpdesk bellen of op internet bij support kijken misschien een aardige optieNee.
Je cd-key is gekoppeld aan je username en password. Daarmee moet je in steam inloggen daarmee je weer spelen kan.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
als je CSS (HL2) opnieuw installeerd, hoef je je key niet in te voeren. de key is gekoppeld aan je Steam account, je kunt gewoon inloggen, je hoeft die key helemaal niet in te voeren (ik weet waraover ik praat heb zelf twee pc's met allebei CSS erop
)
De search gebruiken + je register opschonen. Als je echt je HD compleet geformateerd hebt zal er overigens niets meer van CS in je register staan 
Overigens is je cd-key gekoppeld aan je Steam account. Installeer dus gewoon Steam, log in op je account en installeer zo CS weer op je HD.
Volgende keer wat beter zoeken en nadenken. Ook wat meer moeite doen als je een topic opent is niet verkeerd
Overigens is je cd-key gekoppeld aan je Steam account. Installeer dus gewoon Steam, log in op je account en installeer zo CS weer op je HD.
Volgende keer wat beter zoeken en nadenken. Ook wat meer moeite doen als je een topic opent is niet verkeerd
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()