Ik ben op het moment bezig om een camera module aan te sluiten op een microcontrole. Deze camera ondersteunt nogal wat formaten. Omdat het me niet is gelukt om goede en duidelijk info te vinden van wat die verschillende formaten nu inhouden. Dacht ik laat ik het eens proberen op dit forum.
Op de camera module zit een CMOS chip die de beelden scant en omzet naar een formaat. Dit kan je dan digitaal ontvangen. Maar goed dit is eigenlijk niet echt interresant voor mijn vraag.
Mijn vraag is: of iemand mij kan helpen aan goede info over wat nu Zoom Video Port Format eigenlijk inhoud. En dan eingelijk niet een simpele beschijving, maar ook wat uitleg op pixel niveau. Ik heb me rot gezocht, maar echt goede info heb ik niet kunnen vinden. Ben eigenlijk ook wel een leek op video gebeid.
Datasheet camera module
Datasheet CMOS module op camera module
Op de camera module zit een CMOS chip die de beelden scant en omzet naar een formaat. Dit kan je dan digitaal ontvangen. Maar goed dit is eigenlijk niet echt interresant voor mijn vraag.
Mijn vraag is: of iemand mij kan helpen aan goede info over wat nu Zoom Video Port Format eigenlijk inhoud. En dan eingelijk niet een simpele beschijving, maar ook wat uitleg op pixel niveau. Ik heb me rot gezocht, maar echt goede info heb ik niet kunnen vinden. Ben eigenlijk ook wel een leek op video gebeid.
Datasheet camera module
Datasheet CMOS module op camera module
[ Voor 5% gewijzigd door Neptunus op 24-03-2005 15:42 . Reden: Iets toegevoegt! ]