Toon posts:

[XP] Na inloggen direct weer uitloggen

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb een probleem: als ik wil inloggen logt windows xp meteen weer uit.....
Ik heb er inmiddels wel 15 topics over gelezen, maar de oplossing die daar wordt aangedragen helpt niet....Ik bedoel dan in de recovery console de volgende opdracht:
copy userinit.exe wsaupdater.exe

Ik heb met microsoft gebeld en die zeggen dat ik moet Reinstallen, maar dat wil ik niet en is mijn eer te na als tweaker ;-)..

Iemand nog een laatste strohalm?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Jij gaat me niet vertellen dat je alles wat er mogelijk in die 15 topics staat al gecontroleerd en geprobeerd hebt.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
hoi backslash32,

andere optie van regedit lukt me niet omdat ik windows niet inkom en ik gewoon geen bootable regeditors kan vinden.......zoveel oplossingen werden er niet aangedragen....jij ideeen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je kan op een draaiende PC vanaf een dode install de juiste registry hive laden in een tijdelijke key zodat je die kan editten / doorzoeken.
Je moet alleen even weten hoe je aan die files kan komen, en hoe je een dooie install eventueel weer tot leven brengt (backup terugzetten van reghives).
Die info is gewoon te vinden bij MS en Google.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• OneUp
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-05-2024
Of gewoon lekker reinstallen. Heb je weer een mooi clean systeempje en geen geouwehoer.

Daarnaast kost het ook minder tijd als wat je er waarschijnlijk nu al aan kwijt bent...

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-03 16:47

leuk_he

1. Controleer de kabel!

dat registry verhaal staat ookk in de faq (die de search niet altijd bovenaan laat zien)

Windows Operating Systems - FAQ # mijn pc logt meteen weer uit.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Vaan Banaan
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Vaan Banaan

Heeft ook Apache ontdekt

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:35:
Beste tweakers,
-knip-
copy userinit.exe wsaupdater.exe
-knip-
Iemand nog een laatste strohalm?
Windows Operated Systems - FAQ (Mijn windows logt direct weer uit na het inloggen?)
Dat wsaupdater kan ook iets anders zijn.
Als die sleutel al goede waarde heeft (userinit.exe), weet je in ieder geval dat je daar niet verder naar hoeft te zoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door Vaan Banaan op 24-03-2005 15:33 . Reden: spuit 11 post dankzij een snellere leuk_he ]

500 "The server made a boo boo"

Verwijderd

ik pas je topic titel nog even aan. Verder mis ik toch nog wel wat je nou zelf al geprobeerd hebt en wanneer dit probleem zich voor het eerst voordeed. Heb je bijvoorbeeld spyware verwjiderd? Iets geinstalleerd dat dit zou kunnen veroorzaken?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Er zijn zoals hierboven vermeld vele opties om dit op te lossen. Zoek voordat je een topic opent goed en geef aan wat je allemaal gevonden en geprobeerd hebt. Er zijn vele wegen die naar Rome leiden en zeker in dit geval.

Zou je nog even alle overige opties kunnen proberen? Lukt het niet, open dan een nieuw topic, maar geef daarin wel alles aan wat je al hebt gedaan. Neem daarbij ook Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policy in acht :) Verder staat zoals hierboven al aangegeven in de Windows Operating Systems - FAQ ook een rij oplossingen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.