Toon posts:

GVD!!! Die k*nker k*t HotRod 66!

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

GVD! Heb ik een tijdje geleden een HotRod van Abit gekocht voor mn harde schijf. Nu heb ik er een 2e bij, ik heb alles gewoon net goed geinstaleerd een schone instalatie... Als ik nu wat van mn 2e harde schijf naar mn 1e wil zetten dan blijft ie bakken... als het bestand ongeveer 1kb is ofzo danniet.. pas als ie een klein beetje moet denken blijft ie bakken. Ik probeerde net een mp3tje te beluisteren vanaf mn 2e harde schijf.. bakken.. alles wat ik ook doe met die 2e harde schijf, blijft ie bakken. Het ligt niet aan de harde schijf die is ongeveer 5 uur oud... Net een nieuwe gekregen van de garantie. Het ligt gewoon aan die k*nker k*t HotRod 66 :r .. Ik word hier een beetje lijp van, omdat ik tot nu toe altijd geouwehoer heb gehad met mn hd's. Eerst dee eentje het ook niet goed, bleek na een tijdje dat ie gewoon kapot was. Al die avonden voor nix liggen lopen klooien. Weet iemand nog een betere ATA66 kaart??? Noem de prijs dan ook meteen ff thnx :)

Ohja iemand nog een HotRod kaartje kopen misschien?? :)

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:38
Promise Ultra66? :)

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03 13:59

CasGas

.

Ik heb zelf heb ook die hot rod 66 gehad
binnen 2 dagen terug naar de winkel gebracht
zwaar klote ding, ik heb zelf 3 hdd's
de 2e en 3e erop gezet
ging lekker
ik ook de eerste disc erop gedaan
bam, ik kreeg nix anders als blue screens in windows, daarna dus eerste weer op ata33 gezet en toen ook alleen maar blue screens
zwaar klote dus

Lat0rs

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Verwijderd

Topicstarter
Aha dank je Settler ik weet genoeg :)

• Maf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-03 23:56

Maf

Promise kaartje, veel beter

"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."

• MLS
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:11

MLS

Zie je wel,
heb voor mijn 2e pc een Abit BE6-II gekocht met geintegreerde HotRod,
daar mijn Maxtor U66 HD'tje aan gehangen en proberen win2k te installeren.
Telkens vast, (heb wel eerst op F6 gedrukt om de drivers te laden) ;)
Toen de zooi op de andere IDE poort gezet (dus niet de HotRod) en perfect werken.
Onder win98 had ik ook allemaal problemen met de controler, dus moet inderdaad het mobo maar terug zien te brengen.
Grz. MLS

Verwijderd

Ik snap niet waarom jullie dat ding zo afzeiken, ik heb er ook een. Werkt perfect! Geen problemen mee....

Verwijderd

Een posting van Asmodia zonder html?
Jammer, ik begon er net aan te wennen :9.

Verwijderd

En ik heb ook een be6-rev 2 met 3 hd's en dat loopt goed.2 quantum fireballs 7200 en een maxtor 5400.

Abit is relaxed man wereld bordje :cool:

Verwijderd

Topicstarter
Een posting van Asmodia zonder html?
Jammer, ik begon er net aan te wennen.
Ja da komt omdat iedereen een beetje begin te zeiken daarom.. maar mn topics doek nog wel met html :)

Tis trouwens AsmodAI ipv Asmodia :)

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:00
Ik heb ook een hotrod gehad! Ik heb hem nooit aande praat kunnen krijgen. Conflict met mijn scsi kaart, dit zou opgelost zijn met de nieuwe drivers maar vergeet het maar!

• ijzer7
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01-2025

ijzer7

FORE!!!

Ik heb nu hetzelfde probleem: ik ben hier een nieuwe pc voor iemand aan het installeren, en met een schone windows 98 ziet ie 2 x pc mass storage controller. Ik denk, da's vast die geintegreerde hotrod. Driverdiskette erbij gepakt, geinstalleerd, wat denk je?: ziet ie hem als een scsi adapter, en de floppy doet opeens gek...

Mooie boel met die hotrod. :(

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

Verwijderd

Hier hetzelfde probleem hoor...
Abit Hot Rod 66 ; Maar 1 IDE device aan te sluiten anders blijft [XP] hangen.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:06
|:( Check de data van de posts voordat je op een topic reageerd dat je in de search vind.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:17

LopeZ

Too much is never enough

2jaar oud :{
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.