Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...
Wat ik alleen niet opmaak uit je verhaal, is of je via remote desktop nu probeert in te loggen als dezelfde user die op dezelfde computer ingelogd zit? Als dat het geval is staat waarschijnlijk ingesteld dat de gebruiker maar 1 keer ingelogd mag zijn
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Verwijderd
kloptYustme schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:32:
Elke keer als ik inlog bij een pc in mijn netwerk (het zijn er maar 2), via remote desktop connection krijg ik een 'error' wat inhoudt dat de gene die nu ingelogd is eerst uit moet loggen alvorens ik in de pc kan komen via mijn eigen account (administrator).
klopt ook, alleen heb je het niet over terminal services, maar remote desktop op xp!Maar de terminal services geeft je toch de mogelijkheid om met meerdere gebruikers tegelijk in een pc te zitten of heb ik dat nou mis?
dus een feature
Dus óf lokaal, óf via Remote Desktop.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Heb de pc gisteren moeten formatteren vanwege de hoeveelheid adwares er op zaten een wat virussen.
Maar daarvoor heeft ie het gewoon gedaan. Dus een gebruiker die lokaal is ingelogd op de pc, en ik ingelogd via remote desktop. Hij deed toen niet moeilijk, maar nu in eens wel?
Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...
Verwijderd
maar als je support wilt bieden moet je eens gaan kijken naar remote assistence.
Kan volgens mij niet met XP. Moet je 2000 of 2003 met ts voor nodig.Yustme schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:57:
Ik log in als de administrator. Alleen ik heb die rechten in mijn netwerk. Dus ik log in als een gebruiker dat standaard niet ingelogd is op de lokale computer via remote desktop.
Heb de pc gisteren moeten formatteren vanwege de hoeveelheid adwares er op zaten een wat virussen.
Maar daarvoor heeft ie het gewoon gedaan. Dus een gebruiker die lokaal is ingelogd op de pc, en ik ingelogd via remote desktop. Hij deed toen niet moeilijk, maar nu in eens wel?
2003 zonder TS kan je ook meerdere sessies. 3 stuksMADG0BLIN schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:05:
[...]
Kan volgens mij niet met XP. Moet je 2000 of 2003 met ts voor nodig.
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Maar nu wel. En heb het gevonden. Het is inderdaad niet (meer) mogelijk om en ingelogd te zijn en via RDC in te loggen tegelijkertijd.
Er is hier een work-around voor zie website: http://sig9.com/articles/concurrent-remote-desktop
Ik dank jullie wel voor jullie hulp
Kijk daarvoor eens Hier.Duinkonijn schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:09:
[...]
2003 zonder TS kan je ook meerdere sessies. 3 stuks
Ik heb dat laats nl aan de hand van dat topic opgelost....
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 15:17 ]
hoebedoel je?gwystyl schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:12:
[...]
Kijk daarvoor eens Hier.
Ik heb dat laats nl aan de hand van dat topic opgelost....
2k3 kan dit gewoon al
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Je schendt de licentieovereenkomst er ook mee. Een servervariant kan standaard twee connecties van admins aan, en anders application mode voor zoveel als je server/cals aankan
Dit topic is gesloten.
![]()