Toon posts:

FIA GTR bevriest bij een specifieke actie*

Pagina: 1
Acties:
  • 263 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Even mijn specs:

Epox 8KHA+
AMD XP 2000+ TB
Ati Radeon 9600Pro
512MB
Creative Live! 5.1
MS Windows XP Pro SP2

Het probleem.... heel vaak als ik FIA GTR ga spelen en ik kom in het menu'tje na gekozen te hebben voor "Open Practise" freezed mn hele PC..

Nu heb ik al geprobeerd mn AGP op 2x of 1x te zetten ipv 4x maar dat helpt niets... ook van 133 naar FSB 100 haalt niets uit. Laatst de core van mn videokaart schoon gemaakt en opnieuw koelpasta aangebracht, omdat ie misschien te warm werd, maar dat is het ook niet... cpu word stressed ook maar 43 graden.

Heb ook wat geswitched met Ati drivers en heb het 4in1 pakket van VIA...

Help :/

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Al gekeken of er patches zijn voor het spel? Is het spel origineel? Heb je de problemen alleen bij dat spel? Zo ja, dan is het geen Windows probleem maar een spelprobleem. En dan hoort je vraag in Spielerij - Problemen & Vragen

Had je gezocht op dit forum? In het volgende topic staan veel tips en patches:
[rml][ PC][ Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 5[/rml]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als dit een probleem is met dit spel, denk ik dat dit topic beter past in Spielerij - Problemen & Vragen :)

Daarom ga ik het even verplaatsen, met een kleine titelaanpassing:
Spel freezed bij bepaald stukje > FIA GTR bevriest bij een specifieke actie*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Han schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:32:
Al gekeken of er patches zijn voor het spel? Is het spel origineel? Heb je de problemen alleen bij dat spel? Zo ja, dan is het geen Windows probleem maar een spelprobleem. En dan hoort je vraag in Spielerij - Problemen & Vragen

Had je gezocht op dit forum? In het volgende topic staan veel tips en patches:
[rml][ PC][ Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 5[/rml]
Ja, maar als ik een patch installeer start ie niet meer op... :/

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:38:
Ja, maar als ik een patch installeer start ie niet meer op... :/
Heb je al gemailed naar de maker? Het lijkt me stug dat een origineel spel vast loopt of niet meer opstart wanneer je een patch installeerd.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het meer aan mn eigen PC ligt.... want heel soms freezed Windows ook zomaar plotseling. Sinds ik een nieuwe CPU heb lijkt het wel.. en dan met name wanneer ik iets met graphics doe, bijv als ik een filmpje open

Verwijderd

Topicstarter
Graag toch even verplaatsen naar Software algemeen want ik heb het nu met meerdere spellen.... :/

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik had hetzelfde probleem met de Radeon 9600 van m'n laptop in F1 Challenge en die gebruikt dezelfde engine als GTR. De oplossing was toen 'hardware acceleration' bij de instellingen van de videokaart 1 tikje lager zetten, dus probeer dat eens.

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik dat eens proberen..

Verwijderd

Topicstarter
Helpt ook niet! :'(

We hebben ook een edit-knopje ;) Gebruik die voortaan dus als je iets toe te voegen hebt kort na je vorige post

[ Voor 78% gewijzigd door Crash op 26-03-2005 11:04 ]

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:48
gast, ik heb dus precies het zelfde ik word er GEK van... ALS ik het ding aan de praat krijg en aan het racen ben , hebk nergens last van... alleen in het menu..!! freezed gewoon heel die pc

Verwijderd

Zoals in het GTR topic staat( (8> ), zijn er meerdere met dit probleem.

Oplossing (of beter: work-around) is wachten totdat het menu goed helemaal is geladen voordat je als een gek rond gaat klikken..
Pagina: 1