Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Euhm.. heb je zelf al onderzoek gedaan naar wat het zou kunnen zijn? Dat wordt wel van je verwacht hier.
Je meld niet eens welke snelheid je had, hebt en hoort te hebben? Wat moeten wij nou hiermee?
Verder snap ik niet wat je bedoelt met 'hz ps' in combinatie met een verbinding.
Verder snap ik niet wat je bedoelt met 'hz ps' in combinatie met een verbinding.
{signature}
Ik heb geen problemen met mijn planet verbinding. Reset je modem/router en kijk of dat helpt.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
volgens mij liep er al een topicje over adsl van planet, ik ga ff kijken of ik em kan vinden
neej kan em zo ff niet vinden, maar wat ik nog wel weet over dat topic is dat het aan planet leek te liggen
neej kan em zo ff niet vinden, maar wat ik nog wel weet over dat topic is dat het aan planet leek te liggen
[ Voor 38% gewijzigd door PilatuS op 24-03-2005 14:23 ]
Verwijderd
Minder Hertz per seconde?ikbengoofy schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:15:
nou , de verbinding is trager geworden . . . minder hz ps
doe www.speedtest.nl is en kijk of dan overeen komt met je abo
Verwijderd
Wat een info zeg!!!!!
Je mag best wat meer vertellen..........dan vertellen wij jou ook meer.
Je mag best wat meer vertellen..........dan vertellen wij jou ook meer.
Hmmm zou zegen bel de helpdesk
daar krijgen we meer mensen met onvolledige info.
probeer speedtest of reset je modem
probeer speedtest of reset je modem
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Verwijderd
Er loopt al een hele threat over de traagheid van planet en hetnet. Dat komt door allerlei adsl-aanpassingen. Planet heeft belooft met oplossingen te komenikbengoofy schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:15:
ello!
ik had gister een boosje pappie in me kamer staan . .
hij vroeg of ik had zitten klote met het internet, ik zo hoezo?
nou , de verbinding is trager geworden . . . minder hz ps
is dat alleen bij ons het probleem . .of hebben meerdere mensen erlast van?
Groeten Joffrey
Dit had je daar prima kunnen vinden inderdaad. Nieuwe thread is compleet zinloos als er even gekeken/gezocht wordt. Ook even bellen met de helpdesk is misschien een oplossing.Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:33:
[...]
Er loopt al een hele threat over de traagheid van planet en hetnet. Dat komt door allerlei adsl-aanpassingen. Planet heeft belooft met oplossingen te komen
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()