[Toetsenboord en Muis] wat moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:05
hoi ik heb net een nieuwe pc gekocht van 1000 euro maar nu will ik ook graag nieuwe invoer apperatuur zoals muis en toetsenboord, heeft er iemaand ervaring wat nou goed spull is?

mijn wensen zijn:
*een plat en klijn toetsenboord !geen num lock!
*de toetsen mogen niet te erg naast elkaar zitten want ik schiet nog wel eens uit
*disgn zwart zoals muis en toetsenboord
*als ik en knop indruk moet het verzacht woorden hou niet van die haarde toetsen
*muis mag niet meer dan 5 knoppen hebben en is een optische scrol muis met draad! niet wireless dus
*dit mag niet meer dan 80 euro kosten!

nou er zijn vast een paar gamers hier die weeten wat ik bedoel dus iemaand tips voor mij en wat links waar ik zo iets kan vinden?

alvast bedankt

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb een MX510 met een standaard logitech Internet keyboard, de muis is blauw / zwart ern het toetsenbord zwart

Erg prettige combo imho

Heeft ook een computer!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zelf als eens rond gekeken!?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Bschnitz schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:08:

*een plat en klijn toetsenboord !geen num lock!
Deze mag je me ff uitleggen :P
Waarom zou je geen Numock willen hebben?

En qua toetsenbord: Kijk eens naar de Logitech UltraX en als muis de logitech MX510 :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-02 16:34
Heb je al een beetje op de site van logitech gekeken? Daar staan genoeg setjes die aan je eisen voldoen als ik het zo lees.
een plat en klijn toetsenboord !geen num lock!
de toetsen mogen niet te erg naast elkaar zitten want ik schiet nog wel eens uit
Nu is me trouwens niet helemaal duidelijk hou je dit wou combineren, standaard formaat tobo lijkt me een goede oplossing. En waarom wil je eigenlijk geen numlock? Of wil je helemaal zonder numpad?

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lijkt me dat je dit met een beetje zoeken zelf ook al heel aaridg kan beantwoorden, je weet wat je eisen zijn dus loop de sites van de verschillende merken eens langs zou ik zeggen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.