WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh
Ik heb een MX510 met een standaard logitech Internet keyboard, de muis is blauw / zwart ern het toetsenbord zwart
Erg prettige combo imho
Erg prettige combo imho
Heeft ook een computer!
Deze mag je me ff uitleggenBschnitz schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:08:
*een plat en klijn toetsenboord !geen num lock!
Waarom zou je geen Numock willen hebben?
En qua toetsenbord: Kijk eens naar de Logitech UltraX en als muis de logitech MX510
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Heb je al een beetje op de site van logitech gekeken? Daar staan genoeg setjes die aan je eisen voldoen als ik het zo lees.
Nu is me trouwens niet helemaal duidelijk hou je dit wou combineren, standaard formaat tobo lijkt me een goede oplossing. En waarom wil je eigenlijk geen numlock? Of wil je helemaal zonder numpad?een plat en klijn toetsenboord !geen num lock!
de toetsen mogen niet te erg naast elkaar zitten want ik schiet nog wel eens uit
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
Lijkt me dat je dit met een beetje zoeken zelf ook al heel aaridg kan beantwoorden, je weet wat je eisen zijn dus loop de sites van de verschillende merken eens langs zou ik zeggen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()