Toon posts:

E-mail Synchroniseren met MS Outlook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben Hier 2 PDA's van Acer met windows Mobile erop en nu gaan we die syncen met MS Outlook 2002 dit gaat allemaal goed notitie's agenda enz. Nu zeurt Outlook alleen de hele tijd als je gaat syncen. Hij zegt dat "een" programma (activesync dus...) toegang wil hebben tot de e-mailadressen in outlook en of ik hem daar toegang toe mag geven. (dit gaat max. voor 10 min.)

Nu wil ik instellen dat hij dat gewoon altijd mag en niet steeds moet zeuren , hoe ga ik te werk?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je dat niet ergens instellen in het programma? We verwachten hier op GoT in ieder geval wel dat je zelf wat onderzoek doet alvorens hier een topic te openen. Wat heb je allemaal al fwpeobwwes? Wat heb je in de opties terug kunnen vinden, wat heb je gevonden op ms.com en wat met de GoT search en Google?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-08 12:57
Volgens mij zag ik gisteren toch echt een optie om dat aan en uit te vinken toen Skype een Outlook search deed bij mij. Volgens mij stond dat vinkje in het pop up boxje dat dus toestemming vraagt.

Emos

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02

A wise man's life is based around fuck you

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:07

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Dit is op zich leuk als je een PDA hebt, deze melding krijg ik ook als ik outlook wil synchroniseren met mijn Siemens S55 telefoon. Is hier ook een workaround voor?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Ja, er is hier een programmatje voor. In de tijd dat ik nog een pda had vond ik het super irritant. Het heette ExpressClickYes ofzo, zal eens even kijken of ik het nog ergens kan vinden. Gebruik het nu nog wel redelijk vaak, aangezien mijn telefoon ook synchroniseert met mijn Outlook, maar dan via BT....

Gevonden: http://www.contextmagic.com/express-clickyes/ en het is nog freeware ook :)

[ Voor 13% gewijzigd door Red op 25-03-2005 13:40 ]

Pagina: 1