Toon posts:

Serv-U 6 connection time out

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een werkende ftp met serv-u 6 maar met films krijgen de mensen steeds de melding connection time out. Met plaatjes hebben we dit niet.
Wie heeft er een idee waar dit aan ligt of kan liggen. Ik werk met win-xp home. Chello Classic. Dit loopt normaal goed en alleen met grote bestanden dus connection time out.
Wie helpt mij dit op te lossen of heeft de juiste instellingen voor serv-u 6.

Arie

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik denkd at je eerst nog even wat dingen zoals een andere ftpserver/client kunt proberen. In ieder geval even je nic op 10 mbit half duplex instellen wil wel eens helpen. Ben je soms druk aan het downloaden als je dit probeert?

We kunnen in ieder geval niets met de info die je nu geeft. Zou je iets specifieker willen aangeven wat je allemaal al hebt geprobeerd, en wat je op de website ervan al hebt kunnen vinden? Dit verwachten we hier op GoT namelijk wel van onze gebruikers. Lees hierover Registratievoorwaarden en faq en Software Algemeen - Beleid even door, ik zie dat je namelijk nieuw bent hier op het forum.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Het kan ook misschien zo zijn dat de bestandsnaam van het geen dat die persoon wilt downloaden het probleem veroorzaakt.

Wat je zowieso kan doen is vragen aan de gene die dit probleem heeft welke FTP client hij gebruikt en welke error hij dan precies krijgt (staat vaak ook een fout-code bij)

En je nic op 10 mbit half duplex zetten doet soms ook wonderen zoals Sanfranjake al heeft gezegt :)

Verwijderd

Topicstarter
sanfranjake schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:04:
Ik denkd at je eerst nog even wat dingen zoals een andere ftpserver/client kunt proberen. In ieder geval even je nic op 10 mbit half duplex instellen wil wel eens helpen. Ben je soms druk aan het downloaden als je dit probeert?

We kunnen in ieder geval niets met de info die je nu geeft. Zou je iets specifieker willen aangeven wat je allemaal al hebt geprobeerd, en wat je op de website ervan al hebt kunnen vinden? Dit verwachten we hier op GoT namelijk wel van onze gebruikers. Lees hierover Registratievoorwaarden en faq en Software Algemeen - Beleid even door, ik zie dat je namelijk nieuw bent hier op het forum.
Ik ben nieuw dat klopt. Ik heb op de site van deze software gekeken maar kom hier niets over tegen.
De gebruikers hebben dit in meer of mindere mate. Soms gaat het een half uur goed voor deze melding komt en soms wel elke 5 minuten. Lastig en ik heb al allerlei instellingen geprobeerd in serv-u maar tot nu toe zonder suc6. Ik hoop hier mensen te vinden die dit probleem herkennen en er wat op weten.

Paul

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Maar probeer eens de opties die wij aandragen? Verhelpt dit het probleem ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters