Toon posts:

Zyxel modem retourneren

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dezelfde problemen gehad als de meeste van jullie, maar was al na een dag weer online door aanpassingen in mijn Thomson multiPC modem. Dit is nu alweer twee weken geleden en tot op heden niets van HCCNet vernomen over de overgang naar BBNed.

Tijdens de bestelling kreeg ik de indruk dat mijn huidige adslmodem niet meer zou werken en dus
heb ik een nieuwe (Zyxel) besteld. Deze is inmiddels binnen via Nijhof automatisering. Ik heb het modem naar nu gebleken is helemaal niet nodig. Kan ik de bestelling nog annuleren ?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Bel ze anders...?

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

als je hem op afstand besteld hebt is dat niet zo moeilijk (koop op afstand ofzo, UTS). heb je hem gewoon in een winkel besteld dan heb je pech gehad.

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:37
Ik neem aan dat je het op internet hebt besteld en het product nog niet binnen is?

Als je heel aso bent dan weiger je gewoon het pakket als TPG aan je deur staat. Je hebt dan wel kans dat je de verzendkosten moet vergoeden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het modem al binnen. Geldt de wettelijke annuleringstermijn van 7 dagen vanaf het bestelmoment of het moment van levering ?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Over de Wet koop op afstand is genoeg te vinden op GoT.
Dit heeft in ieder geval niks meer te maken met I&T daarom gaat dit topic dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.