Toon posts:

HP 3300c & win2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het spijt mij dat ik toch even mijn ongenoegen ga uiten. Ik heb al in de database gekeken, maar kan geen nuttige post vinden.

Dat @#!?>* HP:( Ik koop voor mijn vader een HP scanjet 3300c onder het motto van, laat ik nou een bekende kopen, dat is makkelijk als hij problemen heeft. Dit was januari 2000. Even later komt Win2000 uit. Goed, die drivers zaten er niet bijgeleverd, dus die download je even. Nee dus! Een paar maanden later, bestonden ze wel, maar downloaden zit er nog steeds niet in. Je kan ze kopen. Ik dacht dat zal wel. Er is vast wel iemand die ze op internet zet. Driverguide bekeken, en die had 2 verschillende, maar zoals de posts al zeiden, die doen het niet (althans ook ik krijg ze niet aan de praat.)

Mijn advies: Koop geen HP, koop lekker een Canon of zo. Hoe durft Computer!Totaal dit bedrijf de eerste plaats in de categorie klantvriendelijkheid te geven!:(

Maar goed: Weet iemand misschien waar ik ze wel kan downloaden of heeft iemand ervaring met het kopen van de drivers? (Je kan ze namelijk ook niet via internet bestellen.)

Ik en vooral mijn vader zou heel erg blij zijn met een reactie. Alvast bedankt.

Verwijderd

Dit is alles wat ik kon vinden!:

NOTE: For HP Scanjet 4100C scanners: If upgrading from Windows 95, 98, or 98SE, only the downloadable update is necessary. For HP Scanjet 4100C and 4200C series scanners for new PCs with Windows Me pre-installed, order a CD when it is available.

Na erg lang zoeken ja! Erg klant onvriendelijk, mocht iemand een oplossing hebben! (ik heb namelijk een 4200c en hetzelfde probleem!)

oh ja op: http://www.hp.com/cposupport/scanners/support_doc/bps03889.html#P8_1666

succes ermee!

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:21
Je kan gewoon de huidige 9x-USB drivers gebruiken, voor het Precision-scan programma is een update patch beschikbaar (downloadbaar). Ik heb zelf deze scanner ook en werkt prima in w2000 met de 9xdrivers + w2kpatch

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Ik heb een soortgelijk probleem, maar dan met een Hp3200C (parallel) onder win2k. Hij wil ^%&^%(& niet installeren. Op de HP-site staat dat het moet kunnen, ik heb de update gedownload. Maar voordat je die kunt gebruiken moet je eerst de PrecisionScan software installeren. En daar zit hem nou juist het probleem. Wanneer ik de cd met die software er in stop zegt dat stomme ding: "This software does not work with Windows NT". Hoe nu verder?

Verwijderd

HP hoef je ook niet te mailen... ze mailen een standaardmail terug met daarin de uitleg hoe je hem kan installeren op windows98.
Het is mij echter gelukt om mijn 3300c te installeren via een driver die ik gevonden heb via een link van hier..
goed zoeken dus.. het moet lukken. anders icq mij maar.