Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DarkWingDuck
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-05 01:53
Hoi,

ik ben momenteel bezig om een Voice Gateway op te zetten tussen mijn PC en m'n D500. Ik gebruik een "MSI pc2pc" BTstick (BT software: 1.3.1 firmwar: v525). Wanneer ik echter zo'n verbinding opzet komt er 0,0 geluid uit mijn boxen of ben ik niet te horen via m'n mic bij de andere partij.

Heeft iemand hier ervaring mee? Kan ik bijv mijn PC niet instellen als "headset" of "carkit" zeg maar? Zodat er bij mijn BT lijst in m'n gsm een headset-icoontje zichtbaar is, zoals ik bij m'n BT headset heb ipv een pc-icoontje?

overigens heb ik al hier en daar wat rond gesnuffelt. maar topics als deze zijn onopgelost :(

[ Voor 21% gewijzigd door DarkWingDuck op 24-03-2005 11:25 . Reden: link toegevoegd ]

Laten we lekker link gaan doen!!!

• masupilamie
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-11 23:40
Ik ben hier ook in geintereseerd, alleen wil ik mijn motorola v525 gebruiken als BT headset voor mijn pc, ben nu al een tijd aan t zoeken, en niks gevonden, mijn pc zegt wel dat mijn mob. Voice Gateway ondersteund, en kan ook connecten, maar 0 geluid, en na 5 sec verbinding automatisch verbroken :?

Ik heb bij audio devices alles op BT audio gezet... :S iemand...? _/-\o_