[Word '97] Spelling controle probleem

Pagina: 1
Acties:

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Iemand die ik ken die opent een bestaand Word document en daar blijft de spellings controle op Engels wat zij ook probeert. Nou heb ik even gekeken maar ik wordt daar ook niet veel wijzer van, ik heb de spelling standaard op Nederlands gezet.
Als ik nu een nieuwe document maak staat de spellingscontrole inderdaad op Nederlands. Maar in dat bestaande documenten, als ik dat weer open, komt Word weer in het Engels aankakken.

Zit dit in het document opgeslagen oid? Hoe kan ik dat veranderen?

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zit in het document opgeslagen. Voor zover ik kan herinneren kon je dit veranderen door control + a te drukken (alles selecteren) en dan de taal naar Nederlands te zetten van het document.

• ViNyL
  • Niet online
En waar bedoel je dat dat taal aanpassen moet gebeuren?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

ViNyL schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:22:
En waar bedoel je dat dat taal aanpassen moet gebeuren?
Onderin staat als het goed is de spellings-check taal vermeld. Daar ff op dubbelklikken ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• ViNyL
  • Niet online
Ja idd, Fenx :)

Verwijderd

Het kan ook wezen dat je OS in het engels is
Dus dan pak die als standaard de engelse spelling in WORD
Dus je moet zorgen dat je de nederlandse spelling standaard maakt

• ViNyL
  • Niet online
Het OS is een nederlandse versie van Windows 2000, maar ik denk dat de spelling bij het maken van het documenten op Engels heeft gestaan. Nu wil ze de spelling/grammatica checken en staat die op het Engels ipv het Nederlands.

Het CTRL + A trucje zal ik haar even laten proberen..

Dank !
Pagina: 1