[lowepro] computrekker rugzak voor laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FendtVario
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025

FendtVario

The leader drives Vario!

Topicstarter
Ik heb even een praktische vraag over de Lowepro rugzakken. Ik ben afgelopen dinsdag verschillende fotozaken bij mij in de buurt afgeweest op zoek naar een fototas/rugzak voor mijn Dynax 7D. Liefst eentje waar ik ook mijn laptop in kwijt kan. In aanmerking komen dus de LowePro computrekker of Computrekker Plus. De winkels die deze kunnen bestellen hadden 'm niet op voorraad en ik zou graag willen weten of mijn laptop er daadwerkelijk inpast. Ik heb ergens hier op GoT gelezen dat iemand de vakken wat krap vond (kan alleen de thread niet vinden |:( ). Volgens de specs van LowePro pas er een 17" in, maar ik weet het liever zeker. Gelet op de prijs zou het een Computrekker worden.

Dus, pas een 15" Powerbook (met sleeve) makkelijk in een Lowepro Computrekker of moet ik op zoek naar iets anders?

www.fendt.com | Nikon D7100 | PS5

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:19

Pelle

🚴‍♂️

Hey Chris :)
Kun je er niet gewoon eentje bestellen onder voorbehoud dat je laptop er in past? En bel anders eens met kamera express, ik denk dat die hem wel op voorraad hebben, is ook wel aan te rijden voor jou denk ik.Wanneer gaan we eens wat 7D foto's van je zien trouwens? ;)

• FendtVario

FendtVario

The leader drives Vario!

Topicstarter
Dat heb ik als eens voorgelegd maar daar zijn de meesten niet zo happig op. Kamera express is wel aan te rijden maar ik ben niet zo'n fan van die winkel. Ben daar wel eens geweest, hebben er veel en hebben het er snel. Alleen het personeel :|

Verwijderd

hmm slimst is om misschien eens bij een grote fotozaak te gaan kijken en uitproberen?
Er zijn meerdere zaken waar ze veel, heel veel tassen op voorraad hebben.
Succes in elk geval.

Verwijderd

/me mompelt iets over een wetje verkoop op afstand...

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

FendtVario schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:50:
Dat heb ik als eens voorgelegd maar daar zijn de meesten niet zo happig op.
Ik zou het wel weten hoor, als fotozaak... of grote kans op een verkochte lowepro, of helemaal geen verkochte lowepro. Maar goed, dat moeten ze lekker zelf weten :)
Kamera express is wel aan te rijden maar ik ben niet zo'n fan van die winkel. Ben daar wel eens geweest, hebben er veel en hebben het er snel. Alleen het personeel :|
Ach, als het om een rugtas gaat dan kan er weinig fout gaan toch? ;)

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 17:58

YellowCube

Wait...what?

Neem je laptop mee als je dat ding gaat kopen. Kun je het gewoon even proberen

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02-2025
Oopsie.. verkeerd gelezen

[ Voor 134% gewijzigd door Industrial_Life op 24-03-2005 13:50 ]

-

Verwijderd

Alleen staat dit topic in het FG forum, omdat er ook nog een grote dSLR bij moet. En je deeplink lijkt niet te werken...

• FendtVario

FendtVario

The leader drives Vario!

Topicstarter
Laptop meenemen was ik sowieso al van plan, dat de camara past geloof ik wel. Zal ff een belletje plegen naar de lokale fotoboer. Dat vond ik een nette zaak, hij zich maandag bij lowepro aangemeld als nieuwe dealer, die zat nog te wacht op wat papier werk. eens kijken of die al wat verder is.

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:38

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Misschien een tip,voor je als je zeker weet dat alles erin past -> bestellen via Ebay. Dat scheelt wel zo belachelijk veel euros met dat Lowepro spul.
Ik heb nl zelf pas een Dryzone 200 uit Canada besteld, en daar betaal je hier € 374,- voor zonder rembours meegerekend. Ik heb er nog geen € 200,- voor betaald, en dat was zelfs met invoer en btw erbij (grrrrrrrrrrrr douane).

XBL: theArthurrrr

• FendtVario

FendtVario

The leader drives Vario!

Topicstarter
Die Dryzone ziet er wel leuk uit maar heeft geen ruimte voor mijn laptop. Heb inmiddels contact gehad met de fotoboer hier. Hij wil de tas voor mij bestellen, als het niets is dan mag ie weer terug. De beste man is net nieuwe dealer voor Lowepro dus voor hem een goed begin en voor mij ook want hij heeft een redelijk korting gegeven.

@DeWaanzin; buitenland scheelt zeker voor euries, maar ik zie graag iets voordat ik het koop. En voor deze service wil ik wel betalen.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:38
En een Crumpler? (www.crumplerbags.com)

Heb zelf een 1210 (kreeg 'em erbij), maar wil misschien ook een rugtas ding voor Powerbook 17" en D70+meuk :)

Ben benieuwd naar je ervaring... of kom 'em een keer showen ;)

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Wat een ontzettende paupersite zeg, van dat crumpler :X
Alleen vanwege die site zou ik er al geen tas van willen :o

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:38
lol sja, 't is apart, maar wel aardig gek spul heb ik mij laten vertellen :P

Verwijderd

:D 8)7

Wat een site :o

Ach, ik heb gewoon een knijn tas. Alles past erin wat ik heben maar net

Afbeeldingslocatie: http://www.krusher.info/images/got/fotografie/k300.jpg

sorry voor de offtopic :X

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 01:02 ]

• Droopey
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2023

Droopey

Hoe kan ik je helpen?

op de website van lowepro kan je de maten lezen, dus dan heb je het zo berekend. Heb zelf net een trekker gekocht van LowePro... Kwaliteitje van die tassen heeft er voor gezorgd dat ik geen ander merk meer hoef te hebben....

Hier had uw reclame kunnen staan.

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:51
Heb Vandaag bij fotokonijenberg een Lowpro computrekker AW gekocht. Hier past een 15" laptop in.
Heb zelf nog geen laptop maar misschien dat ik die nog een keer aanschaf. Prijs verschil met de gewone versie was iets van 20 euro dus heb maar voor deze gekozen.

Verwijderd

Fotomaatje in Den Haag / Scheveningen heeft er ook een boel staan, zowel Crumpler als Lowepro.

Zie www.fotomaatje.nl

Staat een Lowepro Mini Trekker Classic op van € 189,00 voor € 149,00 ...

Goede zaak, heb daar mijn D70 en een Lowepro tas gekocht :+

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 16:08 ]

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:51
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 16:06:
Fotomaatje in Den Haag / Scheveningen heeft er ook een boel staan, zowel Crumpler als Lowepro.

Zie www.fotomaatje.nl

Staat een Lowepro Mini Trekker Classic op van € 189,00 voor € 149,00 ...

Goede zaak, heb daar mijn D70 en een Lowepro tas gekocht :+
Dan kan je toch nog beter naar fotokonijenberg gaan, hij is daar namelijk 99 euro :9 . Ik heb nog getwijfeld om de mini trekker classic te nemen. Ik vond hem alleen een beetje klein en hij heeft geen regendoek en er past ook geen laptop in. Heb nu 119 voor de Computrekker AW betaald, ben hier erg blij mee.

• FendtVario

FendtVario

The leader drives Vario!

Topicstarter
Maten van zooi op sites (en vooral voor laptops) zijn een leuke indictatie maar het is toch handiger om het ff te passen. In de gewone computrekker moet een 15" passen. heb je een grotere laptop (he willem :Y) ) dan moet je volgens mijn fotoboer de Plus versie hebben.

Die crumpler bags kun je zo toch ook niet serieus nemen :X Ik heb trouwens ook begrepen dat KA en konijn zo goedkoop zijn omdat ze zooi via Duitsland uit de VS halen en op een of andere manier de invoerrechten omzeilen. Ik betaal iets meer maar heb een flinke korting (25%+ :D) gekregen en ik kan 'm lopend ophalen. Goede service mag van mij wel wat kosten.

• FendtVario

FendtVario

The leader drives Vario!

Topicstarter
Tas is binnen. Mijn eerste indruk is robuust en degelijk. Allereerst het grote vak, onderverdeeld in kleine vakjes met klitteband te verstellen zijn. Camera pas er goed in en kan met lens in 1 keer worden opgeborgen. In de flap zitten nog 2 vakken om spul op te bergen. Aan de voorkant van de tas zit ook nog een groot vak voor andere zooi (de boterhammen bijv). Ook zitten er de voorkant een soort zak waar je de poten van een statief in kwijt kan, deze wordt verder vastgehouden door een aantal elastieken op de tas. Ook is te tas voorzien van een buikriem om het gewicht beter te kunnen dragen.

Het laptop vak is niet echt ruim. In de breedte heb ik nog wel wat over maar hoog niet echt meer. Een 15" laptop is dus echt max. Daarnaast gaat een al te dikke laptop ook niet passen, de 2.8cm van de Powerbook gaat goed.

Met andere woorden; top tas die zijn geld wel waard is :Y) Als ik tijd heb zal een een paar pics posten

[ Voor 3% gewijzigd door FendtVario op 01-04-2005 19:37 ]

Pagina: 1