[Exchange2003] Distributielijsten en PublicFolders backuppen

Pagina: 1
Acties:

• klbob
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-07 15:14
Ik heb een win 2k3 en exchange 2k3 (geen sbs) draaien.
ik wil deze opnieuw installeren maar hoe kan ik mijn distributie lijst backuppen?
ook wil ik mijn centrale agenda die via public folders is aangemaakt backuppen.
ik kan de distributie lijst wel exporteren naar outlook maar niet importeren naar de server.
ook kan ik niet in het backup programma de public folders vinden om te backuppen.

ik gebruik backup assist die weer gebruik maakt van NT backup.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 09:22

mutsje

Certified Prutser

Gewoon public en privat information store backuppen...daar zit alles in.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15
Je public-folders kun je naar een PST kopiëren (mbv. Outlook)

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

Dit is Exchange dus ik verplaats je topic naar Software Algemeen

Verder, is backup assist wel Exchange aware? Anders kan je gewoon ntbackup gebruiken om je priv en pub te backuppen zoals mutsje ook al aangeeft.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
2e machine installeren, deze inrichten als DomainController voor je domain en laten repliceren, hierop vervolgens Exchange 2003 installeren en laten repliceren (in je esm je public folder laten repliceren naar je nieuwe exchange server). vervolgens alles FSMO roles verplaatsen naar je nieuwe DomainController, als die klaar is kan de oude DC uit de lucht en geformateerd worden en opnieuw worden ingericht als DC van je domain.

dan mag je hetzelfde doen, maar dan richting je oude server :)

succes ermee en laat ons even weten of het gelukt is

A wise man's life is based around fuck you

• klbob
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-07 15:14
De centrale agenda kan ik nu backuppen via "first storage group" maar de voor de distributie lijst zit ik geen oplossing.
deze staat in "resipients" en niet in "first storage group"
Ik kan wel de distributie lijst exporteren maar niet importeren :?

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 13:14

rajackar

Blood Minister

Weet iemand hoe ik mijn public folder store kan terugzetten met NTbackup? Een backup maken is geen probleem maar terugzetten mbv een RSG wordt geweigerd. De gewone mail store terug zetten is geen probleem. Ik had gelezen dat RSG's niet gebruikt kunnen worden voor een public folder store. Alleen kan ik nergens duidelijk vinden hoe dat dan wel zou moeten.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

Je kan een RSG niet gebruiken voor een public folder store. Je had natuurlijk http://support.microsoft.com/?id=824126 al gevonden waar onder andere instaat:
You can only recover mailbox stores to a Recovery Storage Group. You
cannot restore a public folder store to a Recovery Storage Group
because that action is not supported. The methods that you use to
recover a public folder store in Exchange Server 2003 are the same
methods that you use in Exchange 2000 Server.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 11:56 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel nog even aan zodat duidelijk is om welke applicatie het gaat :)

[2003] hoe distributie lijsten en public folders backuppen > [Exchange2k3] Distributielijsten en Public Folders backuppen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien even een nieuwe public folder store met de zelfde naam maken, en dan op de eigenschappen: "Allow this file to be overwritten by backup" aanvinken misschien? Heb ik btw niet getest, maar lijkt me dat dat wel moet kunnen. http://support.microsoft.com/Default.aspx?kbid=258243

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1