Toon posts:

Hotmail + Gmail bijlagen geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij op school heb ik nog wel s mn hotmail en gmail nodig, maar ze hebben hier de downloads geblokt! Dus de bijlagen downloaden van hotmail en Gmail werkt ook niet, net zoals andere downloads zoals van downloads.com, enz. De administrator bij ons zal t vast geblokt hebben op de hoofdcomputer, maar is er niets dat ik hier aan kan doen?? Het mooiste zou zijn als ik het antwoord rond 12en weet :) Hoop dat jullie het weten!

Maarten

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Misschien even aan de systeem beheerder vragen of het ook anders kan?

Of gewoon even een brouwser op een USB pen oid meenemen en die installeren :P

Verwijderd

Het zou kunnen dat dit geblokkeerd is met gpedit, probeer start>run>gpedit.msc, werkt dit niet dan is het anders gedaan, werkt het wel, loop dan daar de gebruikersconfiguratie>beheersjablonen door en kijk of daar het eea staat ingeschakeld, zo niet zou ik het zo snel ook niet weten.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is juist dat ik nu op school zit. En we hebben het al zo vaak aan die systeembeheerder gevraagd, maar hij zegt dat t geblokkeerd blijft. We snappen er ook nix van waarom ze dit doen.. Met al die hackers op dit forum ( ;) ) moet er toch wel eentje bij zitten die een omweg weet? :)

Verwijderd

Topicstarter
geen gpedit.. bedankt voor je reply :)

Verwijderd

GPedit, edit, wat is het verschil, he?;-)

Maar goed, het netwerk op school is beveiligd, en je vraagt aan ons hoe je dat kunt omzeilen? Volgens mij is dat strafbaar, voor zowel jou als voor degene die jou daar informatie over verstrekt. Je zult er iig voor van school getrapt worden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ging iets te ver denk ik >:) Bestand staat op mn gmail, een andere manier miss?

Verwijderd

kijk even of je via
www.postvakje.nl
in gmail kan komen
:) suc6

Verwijderd

Op zijn school zijn gewoon downloads geblokkeerd door een systeembeheerder. Waarschijnlijk met een goede reden.

Ga het met je systeembeheerder oplossen of zoek een alternatieve manier om je bestand mee te nemen. Als je aangeeft dat je van tevoren al wist dat je niet zou kunnen downloaden dan had je ook van tevoren kunnen bedenken dat je het bestand op USB stick o.i.d. had moeten meenemen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Praat met de sysadmin. Als dat niet helpt en je het serieus nodig hebt voor alleen serieuze zaken: praat met je docent(en) of de schoolleiding. Als je je schoolwerk niet kunt doen zonder toegang zou men vast wel geneigd zijn toegang te geven als je geen "geschiedenis" hebt van proberen te omzeilen, als je zo betrapt wordt nadat je al een 'nee' hebt gekregen wordt je er als de admin z'n werk goed doet helemaal van het netwerk getrapt ;)
Hoe dan ook is het omzeilen van beveiligingen op GoT niet de bedoeling.

Edit:
staat nu op gmail: ga in een pauze naar een PC buiten de school en brand het op CD. Als er geen internetwinkel oid in de buurt is, is er vast wel een klasgenoot met CD brander en/of USB stick die dichtbij woont :)

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 24-03-2005 12:07 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.