Toon posts:

[Word 2003] Venster binnen Word minimaliseren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heel raar..
Met Office 2003 kan ik dus geen vensters binnen Word zelf minimaliseren (alleen sluiten), terwijl dit wel bij Excel kan.
Ik heb overal lopen zoeken, maar ik ben er niet achter gekomen. Is die optie verdwenen in 2003? Met het Office 97 pakket kan dat wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 10:50 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je meerdere documenten open en hoe zijn ze zichtbaar in je taakbalk: als 1 word-document, of per document 1 instance in je taakbalk?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
bij meerdere documenten staan deze allemaal apart op de taakbalk.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Die was verdwenen volgens mij ja.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
vreemd. Het is namelijk echt super irritant.
Wel raar dat Excel deze optie dan nog wel heeft..

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb al een lange tijd gezocht naar het veranderen van de (graphical) user interface van Office 2003 naar die van Offfice 97 maar deze nog nooit gevonden. Dit lijkt me een goed topic om dat nog eens te vragen: weet iemand of je de UI van Office 2003/Word 2003 naar die van Office 97/Word 97 om kan zetten?

Overigens kan je nog steeds in te taakbalk op een Word document klikken met de rechter-muisknop en op minimaliseren klikken. Alleen meerderee documenten verschijnen niet meer in een window binnen Word. Ook kan je proberen om een extern minimiser programma te draaien, dan kan je ze naar de tray minimaliseren (TrayIt bijvoorbeeld).

Verwijderd

extra->opties->weergave->vensters op de taakbalk uitvinken.
(er moet minstens 1 documentje openstaan alvorens dit menu toegankelijk is)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Bedoel je de hele GUI of alleen het MDI/SDI? Omdat ik regelmatig beide verschillende "nodig" had, heb ik daar ooit zelfs een extra knop voor gemaakt in m'n knopppenbalk. Onderstaande werkt in Excel en in Word:
code:
1
2
3
Sub ToggleMDI()
    Application.ShowWindowsInTaskbar = Not Application.ShowWindowsInTaskbar
End Sub

[ Voor 1% gewijzigd door F_J_K op 24-03-2005 11:59 . Reden: haakjes zijn wat overdone :+ ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:52:
extra->opties->weergave->vensters op de taakbalk uitvinken.
(er moet minstens 1 documentje openstaan alvorens dit menu toegankelijk is)

Het werkt!
Pagina: 1