Toon posts:

[PHP/XML] XML tonen in tabellen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een PHP-script wat XML-bestanden in tabelvorm (html) op het scherm toont. Elk niveau van het XML-bestand heeft zijn eigen opmaak (grotere/kleinere tekst, inspringing, etc.).
Ook moet elke XML-tag gekoppeld worden aan zijn beschrijving (dus <nm> wordt bijv. Naam).

Verder, de XML-bestanden die getoond moeten worden verschillen telkens weer van inhoud en opzet, dus er is geen vaste structuur waar het script zich aan vast moet houden.

Ik vraag niet of iemand zo'n script zou willen maken, alleen of jullie weet hebben van het bestaan van PHP-scripts die dit doen (of in ieder geval in de buurt komen) en waar ik die kan vinden.
Ben niet te beroerd om zelf een poging te wagen en het zelf proberen te schrijven, maar zit wat in tijdnood en als zo'n script toch al bestaat...

Ik heb gezocht op Google en GoT, maar vind maar niet wat ik zoek (slechts XML to Array en dat soort scripts)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Misschen eens kijken naar XSLT of XML-transformators binnen PHP.

Kant en klaar zal vast en zeker bestaan (toch beter zoeken ;)), maar die ga je hier niet vinden. Wat vind je hier wel: P&W Beleid

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• tombo_inc
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-03 13:21

tombo_inc

uhuh

ik weet zo ook geen kantenklaar scripts te vinden maar mssn dat je hier iets aan hebt.
http://www.php.net/manual/en/ref.xml.php

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:52

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Ik vraag niet of iemand zo'n script zou willen maken, alleen of jullie weet hebben van het bestaan van PHP-scripts die dit doen (of in ieder geval in de buurt komen) en waar ik die kan vinden.
Ben niet te beroerd om zelf een poging te wagen en het zelf proberen te schrijven, maar zit wat in tijdnood en als zo'n script toch al bestaat...
Dan zit je verkeerd in Programming & Webscripting. Hier gaat het over zelf programmeren; vragen naar kant en klare scripts staan we niet toe :) Hier zijn sites als www.hotscripts.com beter in :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.