Toon posts:

Radeon mobility 7500 en Win Media Center 2005

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst windows MC 2005 op mijn notebook geinstald, maar bij het opstarten van het Media Center gedeelte krijg ik de volgende foutmelding.

Afbeeldingslocatie: http://hosting.jdijkstra.com/overig/pictures/screen_mce.JPG

Nu heb ik gister bij een vriend van me gezien (die de nieuwe Median desktop heeft) dat hij de zelfde melding kreeg tot een driver update.. Ik ben alleen niet zo thuis in video kaarten en bijbehorende drivers, kan iemand mij vertellen of dit te verhelpen is bij de ATI Radeon Mobility 7500?
En welke drivers ik dan presies nodig heb?
Ik heb wel gekeken op de Ati site, maar daar kan ik niet echt wijs uit worden welke drivers ik nou voor de mobility moet hebben..

Kan iemand mij mischien helpen?
Alvast bedankt!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-05 10:45
Je videokaart is volgens mij niet compatible met windows media centre.
Om op te kunnen nemen e.d. heb je een tv/videokaart nodig die het allemaal ondersteunt.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Misschien is je videokaart wat te oud voor wat media center ermee zou kunnen/moeten doen... Er moet ergens een compatibility list te vinden zijn, heb hem niet zo direct kunnen vinden; en ik veronderstel dat je graka wat oud is voor wat je ervan vraagt... Een 8500 gaat nog net denk ik maar dan zit je tegen de ondergrens.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Topicstarter
Ok.. maar opzig vraag ik er niet zo veel van,
Alleen die foutmelding voor MC is zo verveelend :P

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
Films afspelen gaat al voor geen drol , zeg gerust: dat weigert hij, weergeven van foto's in presentatie vorm schokt als een gek, geen mooie animaties zoals bij DX8/9 kaarten.
Oftewel: volkomen nutteloos,...

Heb ervaring, Asus L3400s (p4 1.6 , 256 MB intern, 32MB Mobility Radeon 7500)

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
ik heb een mobility radeon 9200 en die doet het goed onder Mediacenter, maar een desktop Radeon 9200 wil de drivers van ATI niet installeren zowel de mediacenter drivers van ATI als de gewone drivers. :?

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Verwijderd

Topicstarter
leonvanderbeek schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 19:46:
ik heb een mobility radeon 9200 en die doet het goed onder Mediacenter, maar een desktop Radeon 9200 wil de drivers van ATI niet installeren zowel de mediacenter drivers van ATI als de gewone drivers. :?
Bij mij dus ook niet,
Maar ik denk dat je de gewone MC drivers hebt gedownloand van de ATI site he?
Heb ik dus ook gedaan, en dat werkt dus niet.. En ik kan dus nergens mobility drivers voor MC vinden?
Gehaktbal schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 19:40:
Films afspelen gaat al voor geen drol , zeg gerust: dat weigert hij, weergeven van foto's in presentatie vorm schokt als een gek, geen mooie animaties zoals bij DX8/9 kaarten.
Oftewel: volkomen nutteloos,...

Heb ervaring, Asus L3400s (p4 1.6 , 256 MB intern, 32MB Mobility Radeon 7500)
Komt dat ook niet omdat je 256 geheugen hebt?

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Voor zover ik weet moet je het volledige pakket downloaden van de ATI-site (29 MB). Dus de volledige driversuite. Dan zou het wel moeten werken...

Minimum qua proc is trouwens een 2,4 Ghz P4 of gelijkwaardig, én 512 MB RAM.

[ Voor 4% gewijzigd door Borromini op 24-03-2005 22:21 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Pagina: 1