Toon posts:

muziek vanonder dvd rippen??

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,
Ik heb hier een muziek dvd waarvan ik de muziek wil rippen, zodat ik deze kan afspelen op mijn mp3 speler. Nu heb ik via verkenner al gekeken of de muziek zeg maar “apart” op de dvd staat maar het is gewoon een film met muziek eronder zeg maar. Nu is mijn vraag of iemand een programma weet waarmee ik de muziek van onder de film kan halen en deze naar .mp3 of .wma kan omzetten?

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
www.doom9.org, "guides", "virtualdub procedures", "Extracting AC3 audio from an AVI"
Of klik hier voor NL versie
Mooi beginpunt vind je hier

[ Voor 74% gewijzigd door 0siris op 24-03-2005 10:01 ]

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hiernaast kun je ook gewoon met een simpele audio editor je line-out als mp3 opslaan; en dan gewoon de film afspelen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

audio is idd los te rippen van de film, kijk maar op b.v http://www.extradvd.nl/ hier staan heel veel nederlandstalige tutorials

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 09:59:
Hiernaast kun je ook gewoon met een simpele audio editor je line-out als mp3 opslaan; en dan gewoon de film afspelen :)
noem ff n voorbeeld van zo'n simpele audio editor :P

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:31

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik zat ook eens met zo'n vraag... Googlen op "DVD Audio ripper" loste mijn probleem op ;)

Mijn muziekcollectie op Discogs

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
www.dvddecrypter.com

alleen audio rippen en dan die mp2 of ac3 omzetten naar mp3
Pagina: 1