[Traktor 2.6] broadcasting met icecast

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummbahla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 21:05
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Traktor 2.6 icm een broadcast via Icecast?
Het lukt mij namelijk niet om de .ogg stream van de Icecast server af te spelen. Zodra ik deze probeer te laden in mediaplayer / winamp / ... krijg ik een eeuwig durend 'connecting...' te zien. :(

Als ik een andere input-stream naar de server stuur (bijv 'n winamp broadcast), doet m'n Icecast server het perfect. Aan de hardware zal het bij mij ook niet liggen en evenmin aan m'n netwerkverbinding.

Vraag blijft dus, wat veroorzaakt wél het probleem, en is hier een oplossing voor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Ik beheer zelf een icecast server, het idee is dat als je .m3u achter je ogg bestand plakt een eindgebruiker op Windows forceert een speler te starten die *hopelijk* wel om kan gaan met een playlist dan wel ogg files.

Media detectie zuigt onder Windows, dus laat ik daar maar niet over verder gaan. Testen of het het werkt kun je het beste doen met Helixplayer/Realplayer 10

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummbahla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 21:05
Bedankt voor je antwoord...ik heb het met Realplayer geprobeerd, en het werkt nog steeds niet. Ik heb ook het idee dat het niet aan het ogg formaat ligt, aangezien een ogg-stream van een winamp-broadcast het wel gewoon overal doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:21

n00bs

Het is weer Zomer!

Kan iemand mij sowieso uitleggen hoe de config bij Traktor en icecast moet :? ik kom er echt niet uit... Shoutcast vind ik echt een eitje, maar ik snap hier echt de ballen van ook met de tutorial van de icecast site :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Laatst online: 16:21

n00bs

Het is weer Zomer!

Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs