Toon posts:

2 Films op 1 DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb 2 avi files geconvert naar m2v+mp2. Mmet Ifoedit voeg ik ze weer samen toe met ondertitling. Daarna maakt hij er dvd bestanden van. IFO en VOB files. Dat heb met CD1 en CD2 gedaan en samen zijn ze 4,1 gig. Nu wil ik ze op dvd van 4,7 gig branden met een keuze menu van deel1 en deel2. Ik heb dit geprobeerd met Sonic My DVD maar daarme lukte het me niet. Heeft er iemand een ander ideetje voor me.
Alvast bedankt.

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07-2025

snooze

kinda busy atm.

misschien is het makkelijk als je vermmeldt wat er niet lukt
-werkt het menu niet ?
- wil hij niet branden ?
-is er geen menu?
-wordt alleen het eerste deel gebrant?
over het algemeen wil ik even een tip geven koop een rw schijfje of als het mogelijk is schrijf het naar een image en mount deze met daemon tools oid

misschien dat nero vision express het wel kan

weet iemand nog een leuke signature?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van een avi file m2v en mp2 (audio en video) apart geconverteerd. Die voeg ik weer samen toe met IFOedit met ondertiteling. Dan maakt IFOedit er een dvd map van met IFO en VOB bestanden erin. Dat het ik hetzelfde gedaan met cd 2. Dus heb ik twee mappen met IFO en VOB files. Dan wil een menu maken met twee knoppen van CD 1 en CD 2 of Deel 1 en Deel 2. Maar ik weet niet hoe ik dat zou kunnen doen of maken met IFO en VOB files.

Deze files heb ik.

CD 1: VIDEO_TS.BUP
VIDEO_TS.IFO
VTS_01_0.BUP
VTS_01_0.IFO
VTS_01_1.VOB
VTS_01_2.VOB
VTS_01_3.VOB

CD 2: VIDEO_TS.BUP
VIDEO_TS.IFO
VTS_01_0.BUP
VTS_01_0.IFO
VTS_01_1.VOB
VTS_01_2.VOB
VTS_01_3.VOB

Verwijderd

Je zou die 2 films, dus die m2v en mp2 opnieuw door een dvd author programma moeten halen.

Die importeer je dan als movie 1 en movie 2

Daarna kan je een menu maken zodat je uit 1 van beide films kan kiezen. Het programma wat ik gebruik is DVDlab Pro. Deze kan je gratis 30 dagen gebruiken.

Dus als je die m2v en mp2 bestanden nog hebt kan je die importeren in DVDlab zodat die er uiteindelijk een dvd van maakt met nieuwe VOB en IFO files.

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest. Veel succes!

http://www.download.com/D...10334209.html?tag=lst-0-1

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 19:17

Caveman

whahoehaha

aanvulling op d_v_pelt; in dvdlab kun je ook gewoon vob files importeren....dus vobs van cd1 importeren en dan van cd2, menutje maken en klaar....:)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het meteen uitproberen kijken of het lukt. Hartelijk bedankt heren. _/-\o_ _/-\o_
Pagina: 1