Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Iriver iFP 8xx] Music manager na UMS firmware upgrade

Pagina: 1
Acties:

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Ik sinds vandaag de iriver ifp 890, en ben er al de hele dag mee aan het spelen.

De originele firmware laat niet toe dat de speler zich als UMS laat gebruiken (als een usb-stick zeg maar, xp herkent hem en kan er gewoon bij met je win explorer). Nu heb ik de firmware geupdate met UMS firmware van iriver, maar vervolgens herkent iriver music manager hem niet meer. Nou is dat niet zo heel handig want in die software zit buiten een file browser ook nog de tuner opties (preset freqs, namen geven e.d.) en de mogelijk de firmware te flashen.

Ik gebruik de nieuwste versie van music manager en ik heb mijn spelertje momenteel geflashed met de 1.28 UMS US firmware. Ik kan niets vinden in de FAQ's van iriver of elders, maar er zijn geheid meer mensen tegen dit probleem opgelopen.

Oplossing ?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is met de meeste flash spelertjes van iRiver zo, niks raars dus.
De firmware kun je nu op de speler zelf laten upgraden, gewoon het bestandje op de speler zetten, en dan zit ergens wel een knopje "upgrade firmware" oid.

• Sir Isaac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-05 20:45
Schopje.
Zijn er nog andere verschillen tussen de beide firmware versies? Is de manier van communiceren met de computer het enige verschil of heeft de UMS versie minder functionaliteit?
Ik overweeg namelijk een iRiver aan te schaffen en de UMS firmware lijkt me handiger, zeker in combinatie met Linux.

Verwijderd

Sir Isaac schreef op zondag 26 juni 2005 @ 23:24:
Schopje.
Zijn er nog andere verschillen tussen de beide firmware versies? Is de manier van communiceren met de computer het enige verschil of heeft de UMS versie minder functionaliteit?
Ik overweeg namelijk een iRiver aan te schaffen en de UMS firmware lijkt me handiger, zeker in combinatie met Linux.
Afgezien van de beperkte tuner programmeer mogelijkheden (zie begin), verders geen verschil.

Goeie keus overigens, maar hou wel rekening met een statische ruis. (vaste ruis onafhankelijk van hoe hard je ´m heb staan) Verders top geluid en mogelijkheden (je ken´t niet verzinnen of het zit erop (tuner programmeren op tijd, muziekvertragen of versnellen etc...... :Y) ))!