Toon posts:

[XP] Blauwe text bij selectie bureaublad_icon*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet de oplossing??
Na wat gerommeld te hebben met tweakui (niets visueels) worden mijn bureaublad_icons blauw op het moment dat ik ze selecteer :( . De "normale" manieren om dit weg te krijgen werken helaas niet, want anders zou ik hier geen topic posten. Voor alle duidelijkheid: Het zit em niet in "visuele prestaties" en ook niet in "vergrendelde webonderdelen op het bureaublad" het is niet continu, maar alleen als ik er een selecteer. Alles is welkom, van tweaks tot registerwijzigingen! Ik wil gewoon dat ze doorzichtig blijven als ik er op klik.... Klinkt misschien stom, maar ik hou niet van een eigenwijze computer.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Onder 'Display properties', 'Appearence', 'Advanced Appearence', 'Selected Items' een andere kleur kiezen. :?

* pasta heeft een Engelse Windows XP dus ik kan je niet de Nederlandse namen geven.

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Concessies doen naar mn pc..... 8)7, zo snel geef ik niet op.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Als je het over de tekst onder het icoon hebt, die wordt standaard blauw idd. Niets door TweakUI dus. Ja kan niet zorgen dat het doorzichtig blijft, je kan enkel zoals pasta hierboven aangeeft de kleur veranderen. Als je achtergrond egaal is dus een oplossing, anders heb je simpelweg pech.
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 00:09:
Concessies doen naar mn pc..... 8)7, zo snel geef ik niet op.
Als je elk klein k*tdetail naar eigen wens wil kunnen aanpassen moet je geen Windows draaien, maar Linux en daar je eigen grafische schil omheen programmeren.

[ Voor 37% gewijzigd door sdomburg op 24-03-2005 00:12 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
U vraagt wij draaien :)

Ik zet nog even [XP] in de titel omdat ik even veronderstel dat je XP gebruikt. Is dit niet het geval geef dit met een topicreport nog even aan :)

Heb je al eens van thema gewisseld en toen weer terug?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
sdomburg schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 00:11:
Als je het over de tekst onder het icoon hebt, die wordt standaard blauw idd. Niets door TweakUI dus. Ja kan niet zorgen dat het doorzichtig blijft, je kan enkel zoals pasta hierboven aangeeft de kleur veranderen. Als je achtergrond egaal is dus een oplossing, anders heb je simpelweg pech.
Dan heb je toch echt niet goed opgelet :9 Standaard word het nl echt niet blauw, ik heb de afgelopen week 2 pc's opnieuw geinstalleerd hier thuis, en ben net voor de zekerheid nog s bij die andere wezen kijken (draait ook xp sp2) en die heeft het toch echt niet, Ik zal de tip hierboven eerst nog eens proberen..... je hoort het zo!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas wisselen van thema lost het niet op; Ik denk dat alleen een registerwijziging nog uitkomst gaat bieden, maar waar............? B) Alle andere ideeen zijn natuurlijk meer dan welkom!
Pagina: 1