Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[T-mobile] "Overige Kosten"

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ik heb nou een t-mobile relax 50 abonnement. voor 12,50

als ik nou kijk op de t-mobile site naar hoeveel ik al gebeld heb. zie ik staan overige kosten. word nou ieder smsje wat ik verstuur opgetelt bij die overige kosten? of zijn die overige kosten ergens anders van.

Verwijderd

Alle andere kosten naast bellen, dus sms, service nummers, buitenland etc. vallen onder die "overige kosten".

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
oke bedankt

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04
Houdt er wel rekening mee dat deze kosten exclusief 19% BTW zijn.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dat is geloof ik ook wel vrij standaard op een factuur dat de bedragen ex btw worden weergegeven voor de telefoon :P

Maar dit had je imo zelf ook wel uit kunnen vissen. Op de website van de provider is meestal wel een FAQ aanwezig waarin ditsoort vragen beantwoord worden. Heb je daar al eens gekeken?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:04
sanfranjake schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 01:08:
Dat is geloof ik ook wel vrij standaard op een factuur dat de bedragen ex btw worden weergegeven voor de telefoon :P
Aangezien hij het over de t-mobile site had leek het mij wel handig om dit aan te geven, aangezien het niet om een factuur gaat, maar gewoon om de "Belstatus". Zo kom je niet voor verassingen te staan... (net als ik 8)7 )

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
spacejam schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 23:04:
ik heb nou een t-mobile relax 50 abonnement. voor 12,50

als ik nou kijk op de t-mobile site naar hoeveel ik al gebeld heb. zie ik staan overige kosten. word nou ieder smsje wat ik verstuur opgetelt bij die overige kosten? of zijn die overige kosten ergens anders van.
Zijn hier tesamen geen algemene helpedesk/vraagbaak/faq natuurlijk. Dit zijn dingen die je gewoon na kunt vragen bij de firma zelf. Hebben ze een servicedesk voor vaak.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.