Toon posts:

[Dreamweaver]

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi
van het een op het andere moment worden mijn bestanden door dreamweaver verkloot. Als ik op preview klik, geeft m'n browser een leeg wit scherm weer, als ik de bron bekijk, staat de code er wel, maar deze lijkt niet geparsed (zonder breaks enz). In design mode wordt de pagina goed weergegeven, daar blijkt uit dat de links werken.

iemand?

[edit] shit kan ik die titel niet aanpassen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 22:50 ]

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:31
Alternatieve browser al geprobeerd?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Verwijderd

Topicstarter
zelfde verhaal...

ben er daardoor wel achter gekomen.

Dreamweaver zet om de een of andere reden een \ voor verwijzingen naar plaatjes e.d. Daardoor vond hij ze niet...

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Zowieso kun je beter niet WYSIWYG werken, maar misschien kun je een stukje van je code posten?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:12

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Klopt, maar een moderator kan dat wel :) Als je een goede titel weet, kan je dat via een Topic Report aangeven :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:49:
Hoi
van het een op het andere moment worden mijn bestanden door dreamweaver verkloot. Als ik op preview klik, geeft m'n browser een leeg wit scherm weer, als ik de bron bekijk, staat de code er wel, maar deze lijkt niet geparsed (zonder breaks enz). In design mode wordt de pagina goed weergegeven, daar blijkt uit dat de links werken.

iemand?
Geef eens een voorbeeld (deel van de code ofzo).
Nope, wel met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Barracuda_82 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:58:
Zowieso kun je beter niet WYSIWYG werken, maar misschien kun je een stukje van je code posten?
Onzin natuurlijk, in sommige gevallen kan het prima.

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Y0ur1 schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 23:00:
[...]

Onzin natuurlijk, in sommige gevallen kan het prima.
Geen onzin dus. De gevallen waarin je er goed mee kunt werken is tot het fout gaat. Zie daarna in een WYSIWYG maar eens een fout te vinden.

Don't get me wrong, ik werk zelf ook al enige tijd in DW, en met veel succes, maar dan wel in de code omgeving. En alleen voor het maken van lastige tabellen gebruik ik de preview functie.

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:29

bonzz.netninja

Niente baffi

Barracuda_82 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:21:
[...]

Geen onzin dus. De gevallen waarin je er goed mee kunt werken is tot het fout gaat. Zie daarna in een WYSIWYG maar eens een fout te vinden.

Don't get me wrong, ik werk zelf ook al enige tijd in DW, en met veel succes, maar dan wel in de code omgeving. En alleen voor het maken van lastige tabellen gebruik ik de preview functie.
ligt er weer helemaal aan wat je aan het maken bent...

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:57:
zelfde verhaal...

ben er daardoor wel achter gekomen.

Dreamweaver zet om de een of andere reden een \ voor verwijzingen naar plaatjes e.d. Daardoor vond hij ze niet...
tja,.. "relative to site root" of "relative to document". Dit is basic DW.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:03
Ik zou inderdaad je verwijzingen -en de manier waarop dat gebeurt- eens grondig nakijken :)

Motor onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.