Help ADSL op linesharing

Pagina: 1
Acties:

• BlueKeenan
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Sinds kort wil ik toch eindelijk na al de ellende van @sloom overstappen op ADSL,
Ik kijken op internet kom ik ergens een vaag bericht tegen dat ADSL niet in combo kan met meerde nummers,

mijn thuis situatie is dus :

twee analoge nummer eentje voor bedrijf eentje voor gewoon,

dus allemaal geen ISDN,
Alle ADSL providers zeggen dat ADSL wel kan bij mij dus alles ook gewoon 8 MBIT.

Kan iemand mij hier iets meer van uitleggen want ik wil echt niet meer bij @sloom blijven

Verwijderd

BlueKeenan schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:28:
Sinds kort wil ik toch eindelijk na al de ellende van @sloom overstappen op ADSL,
Ik kijken op internet kom ik ergens een vaag bericht tegen dat ADSL niet in combo kan met meerde nummers,

mijn thuis situatie is dus :

twee analoge nummer eentje voor bedrijf eentje voor gewoon,

dus allemaal geen ISDN,
Alle ADSL providers zeggen dat ADSL wel kan bij mij dus alles ook gewoon 8 MBIT.

Kan iemand mij hier iets meer van uitleggen want ik wil echt niet meer bij @sloom blijven
Niet in combinatie met een lijn die meerdere groepsnummers heeft, dat bericht ben je tegen gekomen...

Als je een analoge lijn hebt kunt je max tot 8 mbit down 1 mbit up... helaas is de afstand tot aan de wijkcentrale en de kwaliteit ook nog een belangrijke factor...

Als je max 2 km van de wijkcentrale zit, lukt het meestal wel op 8/1

Hier is een tool waar je kan zien hoever je van de wijkcentrale af zit:

http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als het twee aparte lijnen zijn is het geen probleem. Op je telefoonrekening staat als het goed is vermeld of het om een twee enkelvoudige of een meervoudige aansluiting gaat. In het eerste geval is het geen probleem.