Toon posts:

NOU NOU..

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zit hier net 2 minuten aangemeld op dit forum..( waarop ik ergens gelezen heb dat het is om elkaar de helpende hand toe te steken ) post ik een X iets wordt er gelijk gezegd dat ik niet gezocht heb en topic weg....

nou heb ik wel degelijk gezocht maar nix kunne vinden over dit type mobo enz enz...

maar laat maar zoek wel verder...

leuk hoor...
thnx...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gewoon de reply van BalusC in "Heet" nog een goed doorlezen en je zal zien dat je doormiddel van dat advies er gewoon uit kan komen. Je bent dus wel geholpen, maar je moet het alleen even rustig doorlezen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:20

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
probeer toch maar wat meer te lezen dan..
en creatievere topictitels te verzinnen, zoeentje dat we ook weten wat we kunnen verwachten als we het topic openen

[ Voor 59% gewijzigd door Kees op 23-03-2005 22:29 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Traagheid hoeft niet mobo-specifiek te zijn hoor ;) Voor de rest verwijs ik je naar mijn sluitmessage + de registratievoorwaarden. Het is slechts kwestie van inzet tonen, research plegen en o.a. daarvan de resultaten in een eventueel topic te posten. Het lijkt er vooralsnog net teveel op alsof je helemaal niks hebt gedaan mbt het probleem. En dat is dus niet de bedoeling hier op GoT. Mocht je nog steeds klachten hebben over het slotje, neem dan de sticky in Lieve Adjes door :)

Dit topic is gesloten.