Toon posts:

Heet

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

heb pas een nieuwe PC gekocht..

een intel pentium 3,4 ( 775 ) op een MSI 915P/G neo 2 mobo..
maar hij wordt wel errug heet vind ikzelf..56 C bij alleenwat downloaden..

het gekke vind ik dat die cooler op mijn Proc. de lucht op mijn Procs. blaast en er niet vanaf zoals het met mijn andere PC het geval is..is dit normaal of mot ik die cooler omdraaien..?

verder vind ik hem niet echt snel..
er zit een maxtor s-ata schijf in van 200 GB en een g-force 6600 GT oja en 1024 MB ddr2 geheigen in van crossair ofzo..

wie weet hier wat van....

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:34
De cooler hoort de lucht tegen je CPU aan te blazen ja...

Verwijderd

duidelijke titel.... maar niet heus.. 8)7

Opzich is de TS wel duidelijk maar er is weinig vooronderzoek gedaan imo. :O

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is hier op GoT de bedoeling dat je research pleegt voordat je een topic opent. Daaronder valt o.a. het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum. Hier in Processors, Mobo's & Geheugen is dat dus de PMG FAQ. Kijk aldaar eens onder "Hoe warm mag mijn CPU worden?" :) Daarin staan de antwoorden op al je temperatuurvragen en een linkje naar de DOC FAQ waar je weer meer info kunt vinden mbt koeling.

Wat betreft de traagheid: snelheid is relatief. Aangezien je ons niks geeft om mee te vergelijken en tevens nergens toelicht waarom/wanneer je hem traag vindt, kunnen we ook niks met je vraag. Maar het antwoord zal vast wel in de search te vinden zijn: [search=computer is traag] om zo maar een voorbeeld te noemen ;)

FAQ-gevalletje / zoekertje / gebrek aan inzet: dicht. Ook omdat we nergens uit de topicstart kunnen afleiden of je ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem.

Herlees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte om een beter beeld te krijgen van wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

[ Voor 8% gewijzigd door BalusC op 23-03-2005 22:20 ]

Dit topic is gesloten.