Halo @ 64-Bit

Pagina: 1
Acties:

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-11 13:43
Hey tweakers, ik heb een probleem met het spel Halo ik zal eerst even mijn specs posten:
AMD Athlon 64 3500+
MSI k8n Neo 2 platinum
1024MB Ram
XFX geforce 6800GT 256MB
500Watt Voeding
Windows XP Pro.

Na de installatie start ik het spel op. Het duurt wat lang en ik wil spelen, na de automatische update start het spel opnieuw op. Alleen nu blijft het spel al hangen bij het logo van halo. Switchen tussen halo en windows gaat niet. CRTL ATL DEL werkt wel. Het wil gewoon niet werken. Als ik hem door laat gaan loopt die vast op crasht naar windows. In safe mode zonder alle special effects etc start die wel op. Wat ik al heb geprobeert:
-Herinstalleren
-Nvidia drivers 71.84
-Omega Drivers
-Direct x 9.0c
-Game updates.
Toen ik mijn athlon xp processor had werkte dit spel wel, met de rest van de hardware wat ik nu ook heb. Het spel is legaal. Een tijdje geleden waren er patches voor 256mb videokaarten binnen halo. Ik neem aan dat die bij halo update ook worden geinstalleerd. Ook heb ik op halo site voor patches gekeken. Kan iemand mij helpen???

Groeten Erik.

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-10 20:15
en wat bedoel je met @64bit? is je windows 64 bit?

verder probeer wat oudere nvidia drivers (inclusief beta's)
nvidia maakt er een potje van op dit moment met gfx drivers. vaak is het zoeken naar drivers die werken in de spellen die je hebt met de bepaalde kaart die je hebt.

[ Voor 66% gewijzigd door Crash op 23-03-2005 22:34 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• keldererik
@ acelightning

nee heb het alleen met halo.

World of warcraft, counter strike source, doom3 etc draaien perfect, daarom vind ik het zo raar.

en nee, ik draai geen 64 bit windows, maar eerst had ik een amd athlon 3000+ en daar draaide halo wel goed op. Dus vandaar de titel.

@Countless, ja het is na 2 reacties wel duidelijk over die topic kick.

[ Voor 42% gewijzigd door keldererik op 23-03-2005 22:12 ]

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-11 10:01
nforce drivers al geinstalleerd?

LinkedIn
BlackIntel

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:04
@keldererik: Beantwoord dan ook even mijn vraag... :)
Zeg eerst maar eens of je 64 bit edition hebt...

[ Voor 79% gewijzigd door Steephh op 23-03-2005 22:19 ]

_@/'

• keldererik
BMRS schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:18:
@keldererik: Beantwoord dan ook even mijn vraag... :)

[...]
ik draai geen windows 64-bit

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:04
keldererik schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 22:21:
[...]

ik draai geen windows 64-bit
hint: fresh install

maak desnoods een aparte partitie aan...

_@/'

• keldererik
ok bedankt voor jullie reacties. Ga nu wat dingen proberen, jullie horen wel of het is gelukt.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Ik heb even een aantal irrelevante posts verwijdert. Gelieve het verder ontopic te houden.
keldererik: als je bepaalde hardware vervangen hebt (moederbord, videokaart, proc etc.) is het vaak handig om een nieuwe installatie te doen. Dit om te voorkomen dat het een driver zooitje wordt :)
Verder is het aan te raden diverse videokaart drivers te installeren. Nieuwer is niet altijd beter.
Pagina: 1