Toon posts:

Office XP pro: Waar is Frontpage

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Naast macromedia dreamweaver gebruik ik ook wel eens voor het simpele werk frontpage
omdat ik hier veel sneller mee kan werken. Ik weet dat frontpage een programma'tje van nix
is vergeleken met dreamweaver maar toch mis ik het: ik ben namelijk pas overgetapt van win 2000
naar win XP pro. Op de office cd-rom van 2000 stond wel frontpage maar op de professional edition van office XP niet. Ik heb helaas de office 2000 cd-rom niet meer. Dus:

Bestaat er een nieuwe versie van frontpage of hebben ze het bij de 2000 editie gelaten?

Verwijderd

volgens mij bestaat die wel, maar je kan office met en zonder frontpage kopen :)
da's dus gedateerd :P of toch niet :?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 21:48 ]

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:24

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ze zijn nu aanbeland bij frontpage 2003, wat een los product is geworden (zie www.microsoft.nl). Ik ben vandaag toevallig op precies hetzelfde probleem gestuit als jij, en heb office xp maar eventjes verruilt voor 2000 :)

Hier staat tekst

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:48

-ET-

Phone Home

Hmm ik heb een office XP cd met frontpage erop. Dus het bestaat wel degelijk. Ik geloof alleen niet dat hij standaard geinstalleerd wordt.

Verwijderd

Topicstarter
(Ze zijn nu aanbeland bij frontpage 2003, wat een los product is geworden (zie www.microsoft.nl).)

Zo te zien wil Bill GATES:7 nog meer aans ons verdienen. Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan microsoft. Ik ga toch maar even op zoek naar de oude cd-rom want ik heb geen zin om nog meer geld neer te leggen.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Zit inderdaad niet standaard meer in office. Bij mijn installatie CD van office staat ook in de titelbalk "Office 2003 with Frontpage"

[ Voor 6% gewijzigd door fsfikke op 23-03-2005 21:46 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 15:01
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 21:40:
<knip>

Zo te zien wil Bill GATES:7 nog meer aans ons verdienen. Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan microsoft.

<knip>
en jij maakt je websites voor niks zeker?

/offtopic

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-08 13:28
Sir_Killalot schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 23:00:
[...]

en jij maakt je websites voor niks zeker?

/offtopic
Ik hoop dat je GEEN professionele (lees: BETAALDE) websites wil maken met frontpage, sorry hoor, maar dat programma maat zulke verdomt slechte code. Als je het zelf in kladblok of misschien een ander programma doet dan is het serieus zo 3 of 4 keer zo klein. en voor webstes wil je dat natuurlijk wel. En als je het zelf scrijft is het al gauw beter geschikt voor gebruik met alternatieve browsers zoals firefox.

LinkedIn
BlackIntel

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zullen we ontopic blijven? :)
Pagina: 1