[Unreal Tournament: GOTY] Demo loopt vast *

Pagina: 1
Acties:

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Heey,

Ik heb hier de demo van UT:GOTY, maar er gaat soms wat mis.....
Laatst liep ie helemaal vast, en na de nodige alt+tab, alt+f4 en ctrl+alt+del ingedrukt te hebben kon ik het spel wel afsluiten en kreeg ik ook een of andere foutmelding. Maar nu ging het weer mis: Computer zat helemaal vast (onder practice session). Numlock kon niet uit gezet worden, geen enkele toetsencombinatie werkte, muis reageerde ie ook niet op. Heb de pc uiteindelijk gereset.

Hoe kan dit? ligt dit aan Service Pack2 of zo??

Aan windows zelf kan het niet liggen want die staat er nog maar een paar dagen op, verder nog geen software of zo geinstalleerd. Drivers wel, en Norton internet security 2005 ook.

Iemand een idee waar dit aan ligt?

Windows XP Prof, corp, geslipstreamde SP2
DirectX 9.0c en nieuwste Videokaart drivers
AMD Athlon 1800+
ECS K7S5A
2x 256MB SD-RAM
ASUS Geforce 4 MX440
HD1: Seagate 40GB
HD2: Western Digital 160GB

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 05-01-2015 14:11 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
iemand??

ikzelf denk dat het aan Service Pack 2 ligt. Maar ja, als er niemand mee denkt.......

Schoot mij net wel te binnen dat de service pack 2, die ik nog geen 2 weken geleden gedownload heb, van 7-9-2004 is. Mischien te oud?????

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:52
ik draai hier de volledige versie @ SP2 geen problemen mee.
dus probleem ergens anders zoeken. settings van je 3d kaart? loopt ie niet te warm ( je weet maar nooit iig ook al ist spel bijna non 3d )

Verwijderd

Op school heb ik ook voor de lol eens deze demo geinstalleerd (p3 1ghz, 32 mb Nvidia Vanta, 256 mb SD, 20 gb hdd) Daar draait ie wel op z'n allerlaagst, maar zodra ik onslaught ga spelen, en ga kijken naar een powernode, dan crashed het spel. SP2 is geinstalleerd. Hierthuis draai ik de volledige op een zeer goeie highend game pc, daar draait het perfect zonder vastlopers. Ik denk dat de demo gewoon niet compatible is met je pc. Probeer de volledige te regelen. Of zoek naar updates...

Verwijderd

Heb hier zelf ook de demo en die draait uitstekend, 1280x1024x32x8xaniso , geen problemen ermee :)

Probeer es wat te spelen met drivers,

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:07:
Probeer es wat te spelen met drivers,
heb nieuwste video-kaart driver, dus daar kan het niet aan liggen. Maar ben de volledige nu aan het downloaden, en dan meer weer proberen, kijken of die wel goed doet.....

Maar ik blijf maar vermoeden dat service pack 2 er mee te maken heeft, ik kan me vergissen. Maar toch.....

EDIT:
pc liep net weer vast, maar ik had Unreal tournament niet eens opgestart, vaag gedoe

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 26-03-2005 16:39 ]

Oscar Wilde

Verwijderd

Bij videokaarten geldt de regel 'nieuwste drivers = beter' niet altijd. Probeer eens een oudere driver. Op Guru3D hebben ze een een heel driver archief.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 17:14:
Bij videokaarten geldt de regel 'nieuwste drivers = beter' niet altijd. Probeer eens een oudere driver. Op Guru3D hebben ze een een heel driver archief.
laat maar, is al opgelost. zie: XP1800+ crasht bij default FSB, maar stabiel bij lagere FSB

Oscar Wilde

Pagina: 1