Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Khep een key015, pracht ding hoor:
512 MB, Afstandsbediening, gewoon coewl.

Wat ik me nu afvraag is: of het mogelijk is de superskip (zodat je "lekker handig en snel" (ughe) tussen tracks kunt skippen) te veranderen in een search-optie. Dat is namelijk wel altijd bij cd-spelers enzo, dan kun je binnen een track iets vooruit of terug (fastforwind/fastrewind).
Ik weet niet of mensen dit al voor elkaar hebben gekregen, dus ik dacht ik post m'n vraag even. Verder lijkt mij een shuffle-optie ook wel handig. Niet dat ik meteen een Ipod-shuffle ga kopen (want dat vind ik maar een onding), maar ik dacht, als het toch Firmware-upgrade ondersteunde producten zijn, kunnen ze die mp3-spelertjes niet ff een routine bijlere om dat te ondersteunen. Das wel zo handig dacht ik zow.

Verder heb ik er nu 117 songs opstaan en nog 28 MB over, die wil ie verder niet aanvullen met songs, beetje vreemd...

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 10:58
Ik ben bang dat je zult vinden dat alles wat je hier zegt wel een probleem heeft

Afstandsbediening, gewoon coewl.

Twee keer bij me kapot gegaan, een keer draadbreuk, een keer gewoonweg kapot. (?)

Er zijn geen instelmogelijkheden, zover ik weet. Firmware-upgrade? Volgens mij heeft Philips nooit iets uitgebracht onder nieuwe firmware. 28 mb over en niet aanvullen? Heb je geheime bestanden ook opengezet? (deze zijn geen 28 mb, maar toch)

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Verwijderd

Topicstarter
Tja... dat is ook zo...
Je hebt er zo weinig aan als je geen remote hebt!
Daarom ben ik er ook verschikkelijk zuinig mee.
Ik had eerst een Audiodream (256) van PackardBell, maar dat was niets, venstertje zomaar gebarsten (niet de enigste met dat probleem) en had deze dus maar genomen.
Verder is ie wel goed hoor... eerlijk waar...
En die 28 MB... eerst was het maar 3 MB (had toen geloof ik ook iets van 117 files, misschien is dat de maximum wel) en dat kon ik nog enig sinds begrijpen.
28 MB vind ik wel een hele kloof. Ik zorg wel altijd dat er minder dan 500mb opstaat (hij heeft 512mb) dan heeft ie in ieder geval genoeg ruimte over voor overige drivers etc... In de root staat verder niets. Ik heb vandaag op philips.nl nog even bij de FAQ gemeld of er nou zoiets was als een superskip into searchmode...
Ik kijk er binnenkort nog wel op of ze er iets mee hebben gedaan.

[speciaal ge-ABN-iseerd... alsjeblieft]

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 21:53 ]

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-11 08:25
even niet lullig bedoelt hoor... maar zou je wat meer ABN kunnen schrijven?
Dat hoort enigszins ook op dit forum. We zijn geen Fok! :/

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life