---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Dan is het ook geen post history meer, lijkt me.
(Ervanuitgaande dat posts van gewone stervelingen geëdit worden en niet jouw eigen posts)
(Ervanuitgaande dat posts van gewone stervelingen geëdit worden en niet jouw eigen posts)
Als het zijn eigen posts zou betreffen, dan staan die posts uiteraard al in zijn post history.r0b schreef op zondag 03 april 2005 @ 02:30:
Dan is het ook geen post history meer, lijkt me.
Ik vind het wel een goed idee eigenlijk. Feitelijk ook niet al te moeilijk te implementeren lijkt me, mits user id's van de users die een post geëdit hebben tenminste opgeslagen worden.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
-NMe- schreef op zondag 03 april 2005 @ 02:34:
[...]
Als het zijn eigen posts zou betreffen, dan staan die posts uiteraard al in zijn post history.
Daarom zei ik dat ook.(Ervanuitgaande dat posts van gewone stervelingen geëdit worden en niet jouw eigen posts)
Maar het ontschiet dan een beetje de naam 'post' history. Dan zou je daar eerder een andere onderdeel als 'message central' of iets dergelijks voor maken, lijkt mij.
Niet dat ik ooit in de situatie zal belanden dat ik hier posts van anderen moet gaan editen.
Als het bericht van iemand aanpas dan post ik daar toch zeker tekst in? Volgens mij is mijn request juist logischer dan de huidige situatie; ik wi in mijn posthistory alles wat ik geschreven hebt terugzien; en niet alleen de posts waar ik toevallig eigenaar van ben
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ware het niet dat we op dat niveau eigenlijk alleen maar de laatste 'editer' opslaan. Uiteraard kan je teruggrijpen op de diffs (waarbij je dan ook inzicht hebt in of er ueberhaupt wat gewijzigd is, en zelfs watNMe schreef op zondag 03 april 2005 @ 02:34:
[...]
Ik vind het wel een goed idee eigenlijk. Feitelijk ook niet al te moeilijk te implementeren lijkt me, mits user id's van de users die een post geëdit hebben tenminste opgeslagen worden.
Daarbij moet je je dan ook gaan afvragen wat voor invloed het zou moeten hebben op iemands postcount.
Vooralsnog zie ik weinig extra waarde van een dergelijke wijziging; over het algemeen zal het voornamelijk gaan om moderatie-acties, en als het gaat om het terugvinden daarvan dan kan dat via de usernotes (vermits je dat soort acties ook daar registreert). Voor multi-user topicstarts speelt het probleem al niet meer, die komen terug in de posthistory van alle 'topicstarters'.
wontfix dus.
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()