Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Verwijderd
RA2 gekopieerd, gespeeld, na 1 dag erafgeknikkerd omdat het waardeloze zooi was. THPS2 gekopieerd, gespeeld, gekocht, speel het nu al maanden
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Meestal download ik eerst alvorens tot kopen over te gaan. De meeste spellen speel ik een uurtje en gooi ze dan weg, speel ik ze een week en vind ik ze nog steeds leuk dan koop ik het.
Er zijn uitzonderingen 3DMax is onbetaalbaar voor mij.
Verwijderd
Software zoals m'n huidige win2k koop ik niet; downloaden + cd-tje burnen is voldoende
ik heb UT, CS, B17-2 en nog een paar spellen gewoon gekocht.
CS was ook een miskoop overigens...
Verwijderd
Ik moet zeggen dat het legaal kopen van games me eigenlijk wel bevalt. Het geeft een rustig, tevreden en niet strafbaar gevoel.
Verwijderd
Vind ik zo'n geleende game leuk dan zet ik hem op cd, maar sommige spelem MOET ik gewoon kopen, hoe duur ze ook zijn!!
Bijvoorbeeld Starcraft, Warcraft II en aankomende Warcraft III, ik ben gewoon addicted aan Blizzard spellen (helaas moet ik zeggen dat ik Diablo 2 niet helemaal legaal in mijn bezit heb gekregen).
Wat je koopt heb je idd veel meer plezier aan.
Verwijderd
Mijn gedachtengang gaat meer uit naar de kwaliteit en speelbaarheid van het spel.
Diablo I, II, StarCraft-BroodWar, WarCraft II etc. die heb ik gewoon gekocht. Waarom? Omdat de replay-value hoog ligt bij deze spellen. Ook vind ik dat Blizzard het verdient. Ze maken gewoon hele goede spellen (Naar mijn inziens).
Ook heb ik een zooi adventures (als Collection edition etc.) gekocht. Heel de Larry serie etc. puur omdat ik er lol aan beleef.
Maar er zijn ook veel spellen die echt behoorlijk shit zijn. Die koop ik dan dus niet. Sterker nog, ik probeer ze ff en daarna donder ik ze meteen weg. Ik vind dit een soort manier om het spel te testen of het wel echt de moeite waard is (Zie het als een demo die wel de spelinhoud vertegenwoordigd
Echter zijn er ook de hele oude spellen (Zoals Monkey Island 1). Aangezien dit soort spellen zeker leuk zijn loont het niet om je de pleuris te gaan zoeken waar zoiets te koop is.
Als laatste wil ik even kwijt dat de meeste spellen gewoon overpriced zijn. Koop je voor Fl. 100,- een spel als Baldur's Gate. Blijkt het echt super saai te zijn. (Kan gebeuren)
Maar vervolgens mag je het niet meer ruilen enzo..
Wat ook voorkomt is dat je een spel koopt wat vervolgens niet werkt (of niet goed). De support op zo'n spel is nihil. (Ooit weleens naar Acclaim gebeld?
probleem is vaak dat je patches wat moeilijker installeerdt...
een legaal spel heeft voordelen, ik speel bv een flightsim, nou...speel jij die maar es zonder handleiding.
aan de andere kant, ze verwachten toch niet dat je godver elk spel koopt, das een dure hobby zie je...
Wat ik zometeen ga doen met Baldur's Gate 1 en 2Op donderdag 11 januari 2001 08:24 schreef Reyes het volgende:Kopen was dah
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
Verwijderd
Meestal speel ik eerst demo van een spel.
Vind ik het echt leuk, dan kooop ik het.
Vind ik het wel grappig, copieer(/download) ik het.
:{ ²
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
so lekker fikken >:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)
Virgin Mega Store, oude postkantoor in Amsterdam.Op zaterdag 10 maart 2001 16:41 schreef YakuzA het volgende:
Ben nog steeds op zoek naar legale HL, UT en Starcraft, k zie ze niet zoveel in de winkels.
Verwijderd
Uhmm..ik koop nog wel CD'sOp zaterdag 10 maart 2001 17:38 schreef SuperSaiyanNL het volgende:
Wie gaat er tegenwoordig legale CD's kopen als je ze voor 2,50 kan branden??? Ik bedoel moesten ze die spellen en muziek cd's maar niet zo verrot duur maken.
so lekker fikken >:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)
Thnx, zal er wel kijken als ik weer es in A'dam kom.:)Op zaterdag 10 maart 2001 17:40 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Virgin Mega Store, oude postkantoor in Amsterdam.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Bij muziek denk ik anders. Voor een cd die ik echt goed vind koop ik wel legaal want die mensen moeten er ook geld aan verdienen.